Ik wil een tattoo laten zetten, nog niet nu denk in april of mei. Het idee ontwerp zit al 5 jaar in mijn hoofd, en nu een jaar geleden op papier uitgewerkt, het is een roos tribal en heeft een uitlopende punt. Nu komt het leukste, ik twijfel dus ook al een jaar waar hij moet komen, hij is ongeveer 12 cm groot en 7 cm breed. Hij moet op een plek komen waar ik hem af kan dekken voor werk maar hij mag ook wel soms zichtbaar zijn. Hij heeft voor mij inmiddels al verschillende betekenissen het staat voor zusje,stiefvader,oma en miskramen. Vandaar ook een roos. Maar ik wil geen namen of te persoonlijke dingen op mijn huid neer zetten, dus de roos staat gewoon lekker centraal. Schouderblad wil ik hem niet heb al 1 gereserveerd voor de toekomst, maar moet eerst eenaantal jaar zeker zijn dat ik het ontwerp wil. Mijn ontwerp van de tribalroos heb ik dus al heel wat jaar, ben er ook al een jaar heilig van overtuigd "JA dit wordt hem" . Maar a fijn, simep gezegt wil hem niet op me benen en ook niet op de schouderblad, wat zouden jullie doen?
tja moeilijk meid wij kunnen niet beslissen waar jij hem neer m oet zetten het is jou lichaam jij moet je leven ermee doen dus het is belangrijk dat jij tevreden bent !
Ik heb 3 tattoo's op mijn onderbenen/boven de enkel. Als je een broek aanhebt zie je er niks van, of met dikke panty ook niet. Maar wel met korte broek/rokje. Ik vind het een ideale plek
Ja maar dat is het probleem, omdat mijn benen gewoon niet mooi zijn door littekens wordt het lastig om hem daar neer te zetten, ik zit opzich heel erg te twijfelen op me zij, bij me heup, op me bovenarm. Midden op me buik zou ook nog kunnen, maar met een kinderwens is dat ook weer lastig. Lastig ontwerp is alzolang zeker, maar zit al zolang te twijfelen waar hij gaat komen .
Ik zat ongeveer met hetzelfde. Mijn benen zijn verbrand, dus geen optie. Buik zitten striae door zwangerschap. Mijn armen zijn niet zo mooi. Ik heb de naam van mijn dochtertje op mijn voet laten zetten. Hij is zichtbaar wanneer ik slippers/ballerina's/laarzen draag, maar ik kan het ook verbergen door dichte schoenen/sneakers. Ik vind het ideaal.
En tussen je schouderbladen? Half in je nek zeg maar? Dat als je een hoog stirt aanhebt, je hem niet ziet en met een laag shirt wel? Of met een sjaaltje bedekken?
Ik weet de vorm niet, of hoe die eruit ziet maar ik persoonlijk vind op de ribben of iets lager ook een mooie plaats. Het is heel persoonlijk waar je 1 laat zetten.
Is het evt. een optie om de schouderblad tattoo later te verbinden met de tattoo waarvoor je nu een ontwerp hebt? Dan zou je andere schouderblad of het midden van je bovenrug, tussen je schouderbladen een optie zijn. Anders zou ik hem op je onderrug laten zetten. Ik heb een een tattoo tussen mijn schouderbladen (zie profielfoto)en 1 op mijn onderrug.
Ik heb de naam van mijn dochtertje tussen me schouder en me borst laten zetten... Het mag niet zichtbaar zijn om me werk dus een shirtje aan met hoge sluiting en als ik niet werk kan ik wel alles aan en is hij dus soms helemaal soms deels zichtbaar...
Nou dat is niet de bedoeling, het moet niet later op elkaar aansluiten, tis echt een tattoo op zichzelf. Op voet is de tattoo te groot. Hij moet ook mogelijk in 2 x.
Ok, nou onderrug dan? Er is hier ook iemand op het forum die een tattoo in d'r zij heeft. Prachtig overigens. Weet alleen niet wie het is. Je zou even in het tattoo topic kunnen spieken.