Hoi! Ok, ik weet het weer een vraag over de m griep vaccinatie Hij mag meteen dicht als ik een antwoord heb. Bij de oproep stond dat als de kleine allergisch is voor kippe eiwit ze de prik niet mag halen. Maar hoe weet ik dat? Waar zit dit allemaal in?(voel me zo dom,haha) Ik heb me suf gegoogeld maar kan het echt niet vinden. Iemand een idee? Groetjes Natascha
als je kindje zo jong is dan weet je dat nog niet, net als ik dat heb met mijn kindje, dus dat is een "risico" dat je moet nemen.
Beschuit, crackers, mayonaise. Waarom geef je je kleine niet gewoon een gekookt half eitje door het avondeten? Dan weet je het Sterre vindt ei heerlijk trouwens
In heel veel dingen zit kippe ei zonder dat je erover nadenkt. Kijk naar koekjes (eierkoeken) bijvoorbeeld. Verder gaat deze allergie vaak (niet altijd) samen met koeienmelk geloof ik, dit zit ook in heel veel dingen Verder weet je het dan niet zeker als ze nog nooit kippe eiwit heeft gehad, waarom geef je haar geen stukje ei om het te proberen.
Ook kinderen met een kippenei allergie zijn hier gisteren gewoon gevaccineerd. Het is alleen even dat ze het weten en bij heftige reactie direct maatregelen kunnen nemen. Er schijnt maar een klein spoortje kippeneiwit in te zitten. Volgens mij hebben ze geen idee wat ze nou allemaal aan info losgeven, het is allemaal erg tegenstrijdig
Dank je wel dames! Wist ook niet dat ik haar zo ei kon geven Maar we zijn geweest en geen reactie gehad!