Zoals de titel al zegt; wat zijn jullie sint of kerst tradities? Hier eigenlijk niet echt iets speciaal,maar nu onze kleine meid groter word lijkt het me toch leuk om als gezin iets te "doen'' Dus vertel,wie weet brengt het ons op iedeeen
Met Sint altijd gluhwein en voor de kinderen warme chocolademelk met slagroom Kerstavond hebben wij altijd noten op tafel (en andere hapjes) Wij hadden het thuis best arm en mijn moeder kocht 1x per jaar walnoten, hazelnoten etc voor de feestdagen. Ze had absoluut het geld niet om dat tussendoor te doen. Op kerstavond kwam dat op de salontafel te staan, dat was echt feest voor ons. Deze traditie hou ik in ere, eigenlijk hebben wij ook nooit noten in huis, al kan ik ze best betalen, maar vooral voor kerstavond vind ik ze speciaal. "s avonds laat gaan wij naar de nachtmis en als we 's nachts thuiskomen heb ik altijd stol met roomboter, de rest van de kerst verschild.
Gek genoeg een hele simpele met mijn schoonouders; met het hele gezin de hond uitlaten na het eten.. Nu s dit jaar hun hond ingeslapen dus neemt die van ons de traditie over.
Sint: voorlopig nog niets gezien er geen kindjes zijn Kerstavond: bij mijn ouders, normaal was dat bij mijn grootouders maar die zijn dit jaar overleden Kerstdag: de hele familie aan mijn vaders kant Nieuwjaar: bij mijn vriends familie