Sinterklaas grapjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavanmeisje, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh wat een leuke ideeen..
    Vandaag vertelde Sanne dat een jongetje op het kdv TWEE schoenen gezet had, maar zijn mama had al gezegt dat 2 te veel was.. toen had hij vanochtend alleen maar 1 pepernoot en hing 1 van schoenen in de lamp.. hylarisch vond Sanne dat..

Hier heeft zwarte piet de eerste dag een kleurplaat achter gelaten met daarop ingekleurd welke dagen Sanne haar schoen mag zetten..

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Hahaha idd!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Onze dochter zet iedere dag haar schoen, maargoed zwarte piet komt niet iedere dag, van de week wel geweest en toen had ie een wortel erin gestopt...

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik was een keer de schoen vergeten...dus heb ik er een spel van gemaakt.

Gewoon ergens een briefje gepakt en voorgelezen dat grapjespiet de cadeautjes had verstopt. Dus gingen ze zoeken.

Ik heb ze toen snel ergens verstopt.

Achteraf vond onze dochter dit echt super leuk. Ze was toen 4...nu 6 en ze heeft het er nog steeds over. Ik denk dat ik het zondag ook weer ga doen. Maar dan al met een brief in de schoen. Ze kan nu natuurlijk zelf lezen :D

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Leuke ideeën :) Hier komt er volgens zoonlief geen zwarte piet, papa moet varen dus zwarte piet kan niet aan boord komen :cool: Zit er over te denken om toch wat neer te leggen, er is vast ook wel een matrozenpiet ;)

Voor de rest moet ik denk niet te gek doen, hij was vanavond al in paniek nav het stoombootfilmpje "...wordt binnenkort bij je thuis gebracht." Het moet helemaal niet naar thuis, het moet naar *naam schip*. Gelukkig hebben we de sint een berichtje kunnen sturen ;)

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rommel piet vorige week

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,9 KB
      Weergaven:
      79
  7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vanavond kleur piet

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,2 KB
      Weergaven:
      43
  8. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    KEI leuk allemaal!

9. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Pfff wat een nacht...! Zo meteen naar het politie bureau, aangifte doen... Inbraakpoging hier thuis.... Terwijl ik lag te slapen!!! Ben er wakker van geworden en ben ze nog achterna gegaan... 1 blanke man droeg een rode jas en hoofddeksel en de andere 2 waren donker ... Die met rood liep niet zo snel dus hebben ze hem op een wit paard gezet... Via de daken zijn ze ontkomen! Aandacht iedereen! Bij mij hebben ze een wortel gestolen! Maar ze komen nog terug riepen ze..)))

:p

dacht dit is ook een grapje over Sinterklaas en zijn pieten dus ik zet hem erbij.

10. Storm

Storm Niet meer actief

:D vind het wel humor!

Deel Deze Pagina