Sinterklaas inkopen

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 21 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik was van de week bij Toy's are Us en daar heb ik een houten loopwagentje met blokken gekocht voor Ewout. Ik heb het meteen ingepakt (daar moet je t zelf doen) in Sinterklaas papier, en het ligt hier nu op zolder ;) Ik koop vaak door het hele jaar heen kadootjes, ik heb 5 neefjes en nichtjes en om alles in een keer te kopen is me te duur ;)

2. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

wij vieren sinterklaas en kerst echt gezellig

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Eerlijk gezegd vind ik de hoeveelheden kadoos die elk jaar weer met Sint en Kerst worden gekocht nogal overdreven. Geef liever het hele jaar door af en toe een kadootje en met Sint of Kerst een paar meer. Maar zoveel uitgeven aan allerlei kadoos vind ik eigenlijk best zonde van het geld.

4. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb het eerste Sinterklaaskadootje binnen voor mijn dochter. Zij is 6 en speelt graag met barbies. Maar ja, ze heeft allemaal vrouwtjes. Dus zij wilde graag een prins want dan kon er eindelijk getrouwd worden. Krijg ik maandag de folder van de Blokker en wat is er in de aanbieding. Een prins!
    groetjes, Gina

5. Niet meer actief

Ah leuk ,Gina! Zo moet je het eigenlijk doen he, als je iets leuks ziet, in de aanbieding ofzo, dan kopen.Tis nog lekker vroeg dus nog tijd zat om alles bij elkaar te krijgen ;)

Liefs Nies

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik houd niet van sinterklaas en bijbehorende gezelligheid :( (Sjonge, lijk moppersmurf wel ;) ). Cadeautjes geven doe ik veel liever zomaar tussendoor dan op een vaste dag per jaar. Met een kind zul je wel moeten, is een beetje sneu als mijn kind straks als enige niets krijgt :) maar ik wil het wel klein houden.

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Gelukkig ben ik dus niet de enige :( Als kind vond ik het echter wel helemaal geweldig. En dat gevoel wil ik voor m'n kindje ook. En wie weet ga ik het dan ook weer net zo leuk vinden :D Maar ik houd het idd wel klein.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij doen meestal lootjes trekken, aan mijn kant, erg gezellig en lachen! ik vind het een leuke tijd.
    Vorig jaar ook voor het eerst van m'n man's kant uit eten geweest rond sinterklaas, ipv lootjes trekken, erg leuk, maar veel geregel en gezeur voor die tijd, mensen die je 10x moet vragen of ze wel of niet meegaan, geen emails die er worden beantwoord enz.
    Nou iemand anders organiseert het dit jaar maar....ik niet meer!

9. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nou Mensi groot gelijk... zo is het alleen maar veel werk.

Nou ik heb er echt weer zin in hoor. We vieren het altijd op zaterdag en die dag is het dan in het huis van mijn ouders topdruk. Ja we trekken echt op tijd loodjes en ja, dit jaar gaan we er allemaal op tijd aan beginnen... dus niet he. Het trekken wel hoor maar eraan beginnen.. :confused: Dus die zaterdag zijn alle kamers bezet, papier, karton en weet ik veel zwerft overal rond, iedereen zoekt scharen en de lijm, probeert een gedicht in elkaar te flansen én het fatsoenlijk uit te printen. Kortom een enorme chaos (inc. aanhang zijn we met 9) maar SUPERGEZELLIG! Ja zelfs timmert mijn vader nog ff op de deur en dan staat daar de mand. is nog steeds heel erg leuk ookal zijn we allemaal wel 'groot'.

10. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    wij vieren sinterklaas altijd met ons eigen gezinnetje. lekker gezellig speculaaskoekjes maken. en chocomelk. En natuurlijk de schoen zetten. We houden het nooit groots. De kids zijn bij wijze van spreke al blij met een lollie in hun schoen.

Deel Deze Pagina