Er was al een topic met ideeën en tips wat betreft sinterklaar cadeaus maar nu nog even een topic over de cadeaus zelf. Wie heeft alle inkopen al gedaan? Hoeveel was je kwijt en hoeveel cadeaus krijgen jullie kids? Kom maar op met de sint inkoop foto's!
Een idee meer. M. werd 1 toen. Volgens mij hadden wij niet zo gek veel, maar van mijn familie had hij wel aardig wat gehad. Ik heb inmiddels alle inkopen binnen (gelukkig). Zal straks even foto maken en opnoemen wat het is geworden. Toch heel anders als ik van te voren had gezegd op het forum
Turtles rugtas 10 euro Prinsessen portemonnee 3 euro Cars portemonnee 3 euro Kleistaafjes 1,50 Groot kado: 2 cavias. Maar die heb ik nog niet gekocht
Omijngod daar hebben we opschepper weer . Wil je weer kwijt hoe veel je hebt gekocht en hoe ontzettend goed jullie het hebben??
play doh snoepmachine ( aanbieding van 30 naar 14,95) playmobil zwembad ( 30 euro) dokterskoffer ( 2,50 euro) 3 kleine setjes playmobil ( 15 euro) prikblok ( 2 euro) misschien dat ik nog wat kleins vergeten ben maar dit is het wel ongeveer.