Ik lees dat jullie veel goedkoper duplo en playmobil kopen doen jullie dat via een website? Ik ga ook nog even langs van Cranenbroek scheelt indd ook altijd veel.
Ik heb alleen nog maar tekenspullen (stiften, stempelstiften en gelpennen gekocht bij de action. Verder zullen er nog wel war schoencadeautjes bijkomen en een groter cadeau. Voor tygo sowieso uitbreiding van de treinset en. Louise wilde graag een discobal voor op haar kamer.
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat zit. Is toch alleen maar verwarrend? @char, bij Goedkope Lego & Playmobil : Schmets Toys, alweer de goedkoopste! - Schmets Toys is Lego en Playmobil ook goedkoper. Verder weet ik het ook niet. Ik heb die treinset van Duplo vorige week bij Intertoys gekocht tijdens de vriendenavond. Scheelde weer 15 % bovenop de korting van Lego die er al op zat, was deze toen net geen 58,-. Maar deze heb ik weggezet voor z'n verjaardag in juli Met Sinterklaas mag hij 2x de schoen zetten. Allebei de keren zal daar een autootje in zitten. Had deze tijdens de vakantie in Duitsland in september al gekocht in de opruiming. Verder doen wij dit jaar nog kerst en daar heb ik tot zover voor gekocht: Werkbank van Black en Decker (was laatst bij Action in de aanbieding) Duplo basisset stenen + grondplaten Houten puzzel (ligt al half jaar in de kast) 2 boekjes van Sesamstraat vanaf 18 en 24 mnd (vorig jaar 4 delen gekocht, nu mooie gelegenheid om te geven. die van 6 en 12 mnd vindt hij super) Daar komt nog bij: Playmobil 123 grote dierentuin En ik denk nog het vliegveld van Toet Toet Van mijn ouders krijgt hij iig de dubbele racebaan van Toet Toet. Die hebben ze sinds begin dit jaar al in huis. Daar komt nog wel wat bij. Ik heb een lijstje aangemaakt op internet waaruit m'n ouders en schoonouders kunnen kiezen. Staat nog meer op van Toet Toet, een hamerbank, fisher price kassa, trommel en boekjes. En van mijn broertje en schoonzus krijgt hij ook een kadootje. Ik denk (en hoop) Nijntje verstoppertje spelen. Al met al wel erg veel, maar hij is nog maar enig (klein)kind. Wordt daarom denk ik zo verwend
Zo, we zijn een weekje later en toch maar aan het inkopen geslagen.. ik vind het toch een prettig idee om dingen in huis te hebben (keizersnee Enzo). Wij vieren Sint met opa, oma, oma, tante & oom en oudtante. We beperken het aantal kadootjes (Kerst wordt ook nog gevierd). Van ons krijgen ze er 2. Zoon: - mini electronische set om zelf electrische circuits mee te bouwen - Lego bricks 600 stuks met bouwplaat Dochter: - luxe combi poppenwagen - Playdooh of strijkkralen (moet nog gekocht worden) Baby: - spookje knuffel van organisch katoen - vormenstoof van Brio (moet nog gekocht worden) Daarnaast dus max 2 kadootjes van opa en oma, 1 van oma, 1 van tante & oom en 2 van oudtante.. Dat is wel weer erg mooi geweest voor dit jaar.
Wij vieren dit jaar voor het eerst Sinterklaas met onze kleine meid. Ze krijgt er misschien nog niet heel veel van mee. Maar wij vinden het stiekem heel leuk ik wist nog niet zo goed wat ik wilde hebben voor der. Dus was een beetje op marktplaats aan het neuzen en heb toen op der van little people geboden. En de aanbieder ging akkoord dus heb nu: Disney Prinsessen kasteel incl. Sneeuwwitje & Assepoester (geluid) Kermis incl. Clown, auto & meisje (geluid) Boerderij incl. boer, koe, paard, schaap & varken (geluid) Safari auto incl. avonturier, leeuw, giraffe & voederbak (geluid) Stal incl. lama, konijn & kip Snowboarder & kat Opa, oma & koffer 2 strandmeisjes & zandkasteel En dat voor 70,-! Ik zit te denken om het op te delen want ze krijgt nog kadootjes van opa's en oma's en tantes en ooms. Dus dan word het wel heel veel!
Mooie kado hoor inheb het dit jaar niet zo breed maar ga ze toch het een en ander geven. Iets wat ze graag wilde hebben Zoontje zwarte furby (65 euro wehkamp) Walkie talkie cars auto ( 5 euro mp) Pooltafeltje ( 12 euro intertoys) Auto ( 10 euro) Dochter voetbaltafel ( 20 euro mp) Make up kappop ( 25 euro intertoys) Walkietalkie (8 euro toysxl) Maxi loco (mp 12,50 Inc 3 boekjes) Samen gezelschap familie spel ( gerolen Facebook tegen kleding )
Ze krijgen verder kado van bijde opa's en oma's. Beados magisch iets een roze met glitter en andere de normale Dochter hondje aan riem ( wil ze Persee ) Zoon maja de bij Lego Verder krijgen ze vast nog heel veel onzin
Ze krijgen hier alleen kados met Sinterklaas. Verder niet. Zelfs met Verjaardag heb ik dit jaar geld op de bank gestort omdat ze zoveel kregen. Door paar dingen op mp te kopen hebben ze toch redelijk veel
Nou krijg er meteen zin in haha Ik heb ook nog weekendje weg geboekt (6 december) dus we kunnen van al dat uitpakken weer bijkomen haha, is meteen een kadootje voor de volwassenen onder ons
Dochter krijgt er nog niks van mee maar ik ben gek op sinterklaas Ze krijgt van ons; Wheely bug muis Magisch handtasje van fisher price Wat ik nog wil kopen zijn leren slofjes, stapelbekers en stapelringen van lief!
Sommigen hier gaan wel erg los in de sinterklaas cadeau's zeg. En dat is niet jaloers of afgunstig bedoeld, maar aankomen met meer dan tien cadeau's of voor honderden euro's lijkt me echt wat overdreven. Ik heb ongeveer 50 euro uitgegeven aan drie cadeau's: Fisherprice tekenbord Servies van nijntje Houten dieren puzzel
Ik moet alles nog gaan kopen! En weet nog steeds niet wat. Wij doen hier in de familie 3 cadeautjes per kind als regel, bedrag kan je dan zelf weten. Hier gemiddeld rondom de 50 euro per kind. Daarnaast koopt oma nog 1 cadeau per kleinkind..