Sorry hoor dame's,maar wat een rare en kinderachtige reactie's plaatsen jullie nu zeg. Ik weet niks van ts en haar andere topics. Maar als jullie aan haar irrteren ofzo lees dan haar topics niet meer.
jemig wat reageren we weer jaloersig zeg, is toch logisch dat als je blij bent met je inkopen dat je dit wilt showen (dat is dan geen opscheppen) maar gewoon blij zijn met je aankopen. Ik bedoel de domste topics over merkkleding kopen e.d. worden ook geopend dus waarom geen sint topic? is toch leuk, en soms doe je ideeen op!
Ik ben er nog niet uit, had een leuk leesboekje voor zoonlief, een maak je eigen beautyset (borstel en spiegel) voor dochter, een spelletje uno junior (hadden we pas ergens gespeeld en vonden ze leuk) Dan de grotere dingen voor mijn dochter weet ik het redelijk Playmobil winkel of hotel (ik wil kiezen mijn man wil het allebei, waarschijnlijk gaat dan het ene naar de kerst; probleem opgelost) en monster high poppen, nu nog even vechten welke haha zoonlief heb ik geen idee, ik wil een keer geen lego (want we hebben zoveel) ik denk dat we samen eens naar de winkel toegaan voor inspiratie ofzo en spullen voor zijn kamer zoiezo (krijgt een nieuwe kamer) Ik ben er dus nog niet uit!
Jaloersig niet perse. Ik ken ts niet en haar vorige topics ook niet, maar kan me best voorstellen dat andere leden die gaar topics wel kennen, nu zoiets hebben van ojeeee gaan we weer
Nee hoor 'jaloersig' totaal niet! Tja zoals nikki zegtverdiep je maar is in ts. Iedereen x dezelfde soort topics
Zal de foto maar laten voor wat het is... het was idd niet zo bedoeld. Vindt het gewoon leuk om te zien wat iedereen heeft gekocht en hoeveel. Het maakt niet uit of je 1 of 50 cadeaus hebt, de meeste kids vinden het fantastisch om iets uit te pakken en allemaal lekkers op tafel. En voor de haters... ja de trein (nieuw uit winkel) zit er ook bij. Wees maar niet bang
Ja klopt dit is wat ik leuk vindt wat is er verkeerd aan. Ik heb geen schoonloeder waar ik ruzie mee heb, geen vervelende man die niks in huis doet, met mijn zoon is alles goed en op het werk loopt ook alles prima. Ik hoef geen advies of raad over ellendige dingen omdat alles gelukkig nu perfect gaat. En ja dat is ook wel eens anders geweest Ik geniet nu van alles wat ik leuk vindt en goed gaat en dat deel ik graag met mensen dit dit ook leuk vinden. Zullen we nu on topic blijven. Mensen die mij of dit onderwerp niet leuk vinden hebben nog genoeg andere dingen te lezen op het forum toch?
Jaloersig? Nou nee! Het leventje waar ts zo over opschept heb ik ook, waarschijnlijk nog wel beter ik heb alleen niet de drang om daar stoer over te doen en om het aan de grote klok te hangen dat is gewoon zielig O en ik haat je niet om je treintje hoor, mijn dochter speelt niet met treinen dus ik was sowieso niet daarin geïnteresseerd. Ik vind je gewoon irritant om je opschepperige gedrag en altijd maar dat interessant doen!
Ook al zou ik jullie mening dragen,dan zou ik mij niet verlagen in jullie kinderachtige reactie's,en zou ik het gewoon negeren.
On topic. Wij gaan dit jaar voornamelijk knutselspulletjes halen. En een tafeltje met stoeltje bij ikea. Vanochtend nog 20 potjes klei met toebehoren voor 10 euro gehaald bij toychamp (was aanbieding normaal 20 euro) En vorige maand hebben wij alvast in de aanbieding bij kruidvat een kliederschort gehaald.
Wij houden ons ander de vier stuks regel: One thing you want One thing you need One thing to wear One thing to read. Dus een stuk speelgoed, iets wat ze nodig heeft, iets om aan te doen en iets om te lezen. Omdat ik een stuk speelgoed weinig vind herhalen we dit dan wel met kerst weer. Dit is meer om mama in te perken dan wat anders