Wij doen Sinterklaas met mijn familie, en omdat schoonfamilie ook graag cadeautjes geeft daarna nog wat cadeautjes met kerst. Meestal pakken wij zelf uit met de Sint, en nog 1 leuk dingetje met de kerst. Ik heb liggen: Duplo grote boerderij Toet toet bouwplaats Een paar boekjes Een grote plastic dino (een monster van de action, maar gaat ie vast erg leuk vinden ) 2 zakjes met rubberen beestjes ( zeedieren, reptielen) Een sinterklaasballon Een kleine bal De laatste 3 worden schoencadeautjes. Voor kerst heb ik dan nog de luxe duplo trein liggen. Beetje excessief, maar hij was zo veel afgeprijsd dat ik hem niet kon weerstaan Ik heb overigens na de rare reacties op ts even wat van haar topics en reacties terug gelezen, en ik heb niets raars gezien hoor. Wat een kinderachtig gedoe hier.
Ken ook de andere topics niet maar ik vind dit een hele normale vraag wat TS nu stelt. Ik kan niet precies opnoemen wat we hebben. Heb in ieder geval te veel gekocht Allemaal action en wibra, dus kost niet zoveel maar het had wel wat minder gemogen. Het duurste kado is een keukentje, (45 euro) maar die is voor allebei de kids en kunnen ze nog heeeel lang mee spelen. Action en Wibra zijn vooral schoencadeautjes. Duurste daarvan is 5 euro. Meeste ruim daar onder maar ook weer geen prul dingen, dat wilde ik wel voorkomen Wij zijn in ieder geval wel helemaal klaar. Als ik heel rijk was dan had ik me deze tijd ook wel laten gaan in de speelgoedwinkels Dus maar goed dat ik niet rijk ben anders werden de kids nog meer verwend! Haha.
Hier ben ik al klaar. 1 cadeau was niet op voorraad dus die komt nog. Had nog bonnen van bol.com dus daar het meeste besteld. We doen 3 cadeau's per kind. Alle opa's en oma's komen ook en we hebben gezegd dat die ook gevraagd 1 cadeau per kind te doen anders wordt het veel te veel. Enma krijgt K3 kartonnen huisje kan ze zelf in elkaar zetten Duplo basisstenen en een grondplaat Playmobil manege (goedkoop via marktplaats gekocht) Julia krijgt Zand (was pas hier een topic over) Duplo ariels kasteel en doosje met duplo dieren Dikkie dik grote zoekboek (hij is echt groot, echt leuk ) Voor in de schoen had ik al wat gehaald Allebei chocolade stoepkrijtjes Julia krijgt een klein doosje duplo en een noddy setje met een autootje Emma krijgt dan nog een Playmobil ei en alfabet stempels. Dit zijn 3 schoencadeautjes voor dus 3 x schoen zetten (1x per week) Kan al haast net wachten tot ze het uit kunnen pakken! Heb er zin in!
Hier de kado's voor 5 december ook binnen. De grote Scoop van Bob de Bouwer ( wil hij al zolang ) Een doos lego ( op ebay gekocht, normaal 90 euro, nu voor 15 euro) Een pyjama van Planes Een setje ondergoed van Bob de bouwer Een riem van Cars En dan komt er nog een witte chocoladeletter en pepernoten bij. Voor de schoenkadotjes moet ik nog op zoek.
Ik heb ook al het een en ander ingeslagen (meteen voor familie enzo, die vinden het altijd fijner om geld te geven zodat ik de cadeaus kan regelen). Ik denk dat ik bijna klaar ben. Voor Milan: -spellenpakket (met een stuk of 5 spellen, daar is hij helemaal gek op). - schoolbord van de ikea - boek - kapla - gereedschap van ToolKid Voor Isabelle: - spellenpakket (met spellen meer voor haar leeftijd) - boek (Nederland, van Charlotte Dematons, die wilde ik al een tijdje - babybornspullen (5-in-1 van de intertoys) - verkleedkleren (zelfgemaakte prinsessenjurkjes) - playmobil zwembad En schoencadeautjes heb ik ook al klaar (een cd voor samen, een dvd voor samen en voor de rest knutselspullen). Milan wil nog graag een discolamp, dus die ga ik nog halen en dan moet ik ook nog even wat voor Isabelle erbij verzinnen, want ik wil wel dat ze evenveel pakjes hebben.
Tot nu toe enkel nog maar een loopfietsje, voor de rest nog geen inspiratie. Eerst komt zijn verjaardag nog.
Ik ben er nog niet voor op uit geweest maar mn dochter is die week daarvoor jarig dus doe ik met sinterklaas geen dure cadeaus meer. Heb een kinderwagentje zo goed als nieuw van de kinderrommelmarkt. Toen ik die vrouw vroeg wat ze ervoor wilde hebben zei ze '1,50' Heb alle hoesjes uitgewassen en hij is echt leuk. Ga hem netjes inpakken, ben al helemaal benieuwd hoe ze reageert want ik weet zeker dat ze het heeel leuk gaat vinden!
Ben net begonnen met inpakken en jeetje ik heb meer als ik dacht.. Toet toet vliegveld Toet toet verkeersplein (heb ik half jaar geleden voor 10,- gescoord ergens) Dvd nijntje en dvd sprookjesboom Basisdoos duplo Grote bouwplaat Wheelie auto's (1pakje a 2stuks) Groot flapjes boek Peuter potloodjes en kleurboek Klein doosje duplo met jeep Kleine doosje duplo met motor Puzzel Nachtlampje paddestoel Little people schoolbus 1 vd dvd's en 1 vd doosjes duplo gaan in de schoen. Wel bijna alles in de aanbieding of zo voor een klein prijsje kunnen kopen. Maar goed het blijft veel.. Mij ouders geven hem nog met Sint een keukentje incl toebehoren, van s moeder regenlaarsjes en de toet toer auto ambulance, van zwager een werkbank met gereedschap (action), en dan nog wat van mijn broers.. En o ja ook nog 1 cadeautje met kerst ivm loodjes trekken binnen de Fam. En hij is 2jan jarig.. Met de verjaardag vragen we wel wat praktische cadeaus ook (bijv slee / bumba pyama etc)
Ik heb nog lang niet alles, maar ik even nog even de tijd. Voor onze oudste heb ik Prinsessen strijkkralen. Pilowpet vlinder. Assepoester klok. Voor in de schoen heb ik een prinsessen kroontje met toverstaf. Een assepoester zaklamp. en nog wat stickertjes. Bij mijn ouders krijgt ze nog de rode playmobil auto met dakkoffer. Mijn moeder doet de rest van de kadootjes zelf bedenken. En bij mijn schoonouders krijgt ze het pinypon sneeuwhuis Voor hier thuis wil ik voor haar nog een iets groter kadootje erbij bedenken. Verder doe ik er nog sloffen en een pyjama bij. Voor de jongste vindt ik het echt moeilijk. Maar ik heb voor haar een pillowpet lieveheersbeestje. En bij mijn ouders krijgt ze een babyborn popje van de kruidvat, moet nog kijken wat ik verder doe. En voor samen hebben we een houte roze oventje gekocht met broodjes erbij, ziet er geweldig uit. Zaterdagmiddag mogen de kindjes een dagje naar mijn ouders en gaan mijn man en ik sinterklaas inkopen doen. Wel gezellig dus.
Ik zat te denken aan iets van Vtech baby of Playgro. Het zag er zo leuk uit toen ik bij de Makro was. Mijn oudste dochter wil eigenlijk volgensmij die 'zieke dokter baby pop' , met een uber rare naam die ik steeds vergeet. Maar die is mij iets te duur vrees ik, naar mijn ervaring is ze vrij snel op poppen uitgekeken. Ik twijfel nog te erg om aankopen te doen, nog maar even nadenken dus. Verder ben ik veel leuke chocolade figuurtjes enzo aan het verzamelen. Bij de xenos hadden ze leuke. @TS, Lullig voor je die reacties.
Ik heb nog niks gekocht, maar we denken aan -een doos kapla -triqo's -van die slimme spelletjes -uitbreidingen van v tech toet toet -wii u -Lego city En standaard krijgen ze vaak ook een pyjama, een setje badschuim, etc
Nog niks gekocht, ik ben nog aan het sparen haha Ik heb nu 70euro aan de kant liggen voor zijn sint, kerst en verjaardag Ik ben aan het denken om de toettoet autogarage te kopen met wat auto's maar ik wil die garage eerst irl zien. Verder wat puzzels Duplo En verder? Ideeën? Kerst is voor volwassenen in onze familie dus krijgt hij dan ook een "volwassen" cadeau. Dan wil ik bordjes kopen met antislip en bestek en een beker, zit allemaal bij elkaar en kost iets van 30-35 euro
Zoontje is nog beetje klein om echt iets om speelgoed te geven, dus die krijgt voor Sinterkerst 3 nieuwe pyjama's in maatje ietstegroot en verder thermobroeken, een wc-brilverkleiner en een potje Verder krijgt hij ook: - een basisemmer Duplo, vorig jaar in de sale bij de KV gekocht - een badspeeltje van 4.99 waarvan ik zeker weet dat hij het geweldig gaat vinden - van oma en opa zo'n plastic speelding met een hamer en van die ballen die je door de gaten heen moet tikken - een stoffen stoel, liefst van Thomas de Trein (moeten we nog kopen) - een trolley van Thomas de Trein voor als we naar zijn opa en oma/oom en tante in Engeland gaan Mij kennende komt er vast nog wel iets bij, maar hij heeft al zoveel en hij loopt het liefst de hele dag rond met een kom en een lepel (mama nadoen die heel veel van bakken houdt ) dus vindt het wel even best zo. Van oma en opa en ooms en tantes komt er ongetwijfeld nog wel wat bij
Gezien je budget heb ik misschien een tip; Ik heb bij de xenos zo'n antislip mat op rol gekocht. (3,- of zo) en hier zet ik zijn bord/kom/beker oid op. Zo glijd er niets weg.. Zo kun je een goedkoper bestek en bord setje kopen voor hem. (Al zweer ik bij het ikea bestek van 1,- ) mijn zoon eet nu van zijn efteling set a 12,- bijv. Toet toet is echt leuk! Mijn zoon speelt er al mee vanaf dat hij 1 is (kreeg het voor zijn verjaardag). Duplo ook altijd goed! Basisdoos stenen en iets van poppetje/diertjes en ze kunnen vooruit. Boekjes en vooral die met flapjes waren/zijn hier een grote hit! Verder de bumba / nijntje en dikkie dik boekjes. Daarnaast ook een stapel toren, gewoon die bekertjes die je stapelt tot toren. Mijn zoon heeft er uren mee gespeelt.
Leuke dingen allemaal. Nu het weer wat rustiger is durf ik ook wel mijn lijstje op te noeen. Hij is ook nog in december jarig dus weet nog niet 100 procent zeker wat ik wanneer geef. En zoals je ziey valt het best mee toch? Voor sinterklaad en ziin verjaardag. Ook ik heb veel met korting gekocht. Komt die: Duplo treinset deluxe Duplo brandweer Duplo cars pitstop CARS kleurboek met dikke stiften Ik leer knippen Vingerverf Kids dough klei 3 bob de bouwer auto's Cars auto Nijntje verstop spelletje