Nog niets eigenlijk, ik dacht jullie zijn ook vroeg... Maar zie nu dat het al over een maand is. Binnenkort maar gaan om de kosten te spreiden. Het zal dit jaar voor de oudste voornamelijk knutseldingen worden. Maar even beginnen met de action. Voor de jongste vind ik het zo moeilijk.. Speelgoed genoeg in huis..
Wij hebben hem ook, en het is echt een succes. De oudste en de jongste spelen er super veel mee. Ik ga de roze autootjes ook kopen voor Sinterklaas helemaal leuk
Ik zie dat ook ook twee meisjes hebt, voor de oudste kan ik nog wel wat bedenken, maar voor de jongste vindt ik het zo moeilijk, ik heb nog zoveel liggen van onze oudste. En toch wil ik ook wat leuke dingetjes kopen voor de jongste, maar het is zo moeilijk.
voor oudste" electro junior doosje playmobil spelletje "ogen dicht" voor middelste sprekend ding wat de cijfers en letters zegt nieuwe pop longsleeve dora jongste tractor v tech stoplicht Nijntje rugzak van opa en oma: ook playmobil, fur real konijntje en vtech autotjes en paraplu. meer dan genoeg allemaal lijkt me
Hier voor onze dochter van 2 niet erg veel. Vind dat nog niet zo nodig Mijn ouders komen pakjesavond hier vieren en ik heb voor iedereen een chocolade letter gekocht a 1,49 pst. Verder krijgt ze van hun "mijn eerste tablet" van Tech Too (19,99) 2 kleine zakjes chocolade muntjes voor 2x schoen zetten (0,80) En van ons krijgt ze een nieuw voorleesboek (3,99) Dat was het eigenlijk wel. Ze heeft al genoeg speelgoed en dit is toch pas het eerste jaar dat ze er iets van mee krijgt.
Lego basis blokken incl opbergdoos en bouwplaat Lego politieauto Brandweerhelm en accesoires Prinsessenjurk, schoenen en kroon Zooble Dinosaurus figuurtjes Toren van pisa En een puzzel dacht ik En 3 kleine dingetjes voor de baby
De oudste: Playmobil kristallenkasteel Playmobil zakje fairies K3 rugzak K3 zwemtas Pyjama Step Jongste : Autootjes Toet toet lanceerbaan deluxe Lego duplo politiebureau Rugzak puk van de Petteflet Pyama Sloffen
Al een paar kleine dingetjes en een geweldige pyjama bij de primark voor zoonlief en matching pyjama voor manlief hihihi even eentje in de maling nemen. degene die wel eens bij de primark komen weten waarschijnlijk over welke verschrikkelijke pyjama ik het heb. Zoonlief vindt ze trouwens heerlijk zitten ook al zijn ze niet om aan te zien. Verder wacht ik even tit zijn verjaardag voorbij is, eerst even kijken wat hij dan gekregen heeft voordat ik dubbel heb.
voor hun samen de duplo dierentuin dan voor beide nog een pyjama en badjas en voor onze dochter een klei setje en voor onze zoon een auto'tje
Flauw die mensen die negatief reageren op ts.. Jaloers gedrag bah! Hier alleen nog het spel 'twister' gekocht... Ik weet het gewoon niet echt én hij is over 2 weken eerst nog jarig ook ! Wat het denk ik wordt is: *furby *spel 'wie ben ik' *kapla *pokemon poppetjes *nieuwe skylander spel voor de wii *speelhuis in de tuin Deze bovenstaande sowieso ... Wellicht al voor zijn verjaardag, verdeeld over ons en de opa's en oma's. Voor de sint krijgt hij een cadeau waarvan ik zeker weet dat er geen 1 ander cadeau tegenop kan (voor hem dan): een puppy !
Duplo trein Lego vliegveld Kook boek met schortje voor beide Bumba met licht Afstand bestuurbare helikopter Dat heb ik nu de rest komt nog
Heeft er hier iemand eigenlijk een furby?? Nouja je kids dan Mijn schoonmoeder heeft er een gekocht voor mijn zoon zijn verjaardag, hij wou er zo graag een... Maar volgens mij is het 10x niks!
Was dat dat zand wat je kunt kneden en dan weer uit elkaar valt. Heb dat topic gezocht, maar kon het niet vinden. Hoe heet dat spul en waar kun je dat kopen?
@ mamavk, even compleet off topic mijn eerste is ook een jongen en jarig op 13-11-2008 . Ik wacht inderdaad ook nog een beetje af hihi
Kinetic sand! hier kan je het bijvoorbeeld kopen: https://www.hetknuffelkontje.nl/speelgoed/zintuigen%20prikkelen/voelen%20(tastzin)/kinetic%20zand%201%20kilo