Oehhhh dat kinetic zand ga ik ook kopen hoe leuk is dat! Hier doen ze allebei graag kleien en dan is dit echt veel leuker en makkelijker
Even voor degene die kinetisch zand hebben of voor de sint hebben gekocht. Hoeveel heb je? Is 1kg genoeg of beter 5kg?
Ik heb nog niets gekocht! Wacht even af wat zoontje krijgt voor zijn 1e verjaardag over 3 weken. Daarna heb ik vast nog genoeg ideeën om voor Sint inkopen te doen!
Hier al ingeslagen: Voor de oudste: Lego friends dolphine cruise boot Lego friends dierenkliniek Lego friends bakkerij (de 3=2 actie) En had al lego friends paardentrailer maar die krijgt ze met afzwemmen het weekend al Voor de jongste: Fisher price rammelaar in tasje vorm Plastic schuimblokken Wil een babygym voor de jongste nog halen en voor de oudste komt er nog bij; Carebear knuffel Iets voor de poppen Avi boekje En vast nog een paar dingen
Ik heb tot nu toe: Baby Born Interactieve pop Doos prematuur kleertjes van MP 2 puzzels Disney duplo Kassa Badje voor de pop Plastic boerderij dieren
Hier moet ik het meeste nog halen: Hier krijgen ze samen deze: Mijn eerste spellendoos HABA de grote HABA-spellendoos - Goedkoop speelgoed online | BESLIST.nl | o.a. Lego, Baby Born & Playmobil Stijn krijgt verder waarschijnlijk nog: - Lego (klein doosje) - Verkleedkleren - Pyjama Noor krijgt verder: - Houten vlinder puzzel (Inlegpuzzel Vlinder (3 Lagen) online kopen? - Spellenrijk.nl) - Zo'n bord met van die insteekpinnetjes - Pyjama Dan krijgen ze met kerst van mijn ouders wat en waarschijnlijk ook iets kleins van ons. Noor is tussendoor ook nog jarig en Stijn begin februari. Allemaal lekker op elkaar dus
Ik heb het bij het knuffelkontje.nl gehaald. 1kilo is voor mijn zoon voor nu genoeg. Voor 2 kindjes zou ik voor 5kilo gaan. (Ivm prijs is dat dan voordeliger als 3 maal 1 kilo denk)
Voor mijn oudste: Mario kart 3ds spel (mp) Kapla (mp) Pyama Dvd verschrikkelijke ikke 2 (bij bol gekocht met airmiles) Boek avi1 Jongste zoon: Playmobil safari grote doos (nu bij blokker voor 31 euro, zo blij mee!) Pyama Dokterskoffertje Dvd Toy story 2 (mp) Boek Samen een walky talky van spiderman en allebei chocoletter. Mijn jongste: Playgro vlinder Pyama Slofjes Bal/ buggyboekje woezel en pip Setje bord/beker Vooral veel bespaard op ds spel en de kapla. Normaal voor allebei 50 euro per stuk!. Nu samen voor 40 euro.
Ik heb alles binnen Was in totaal 48,- kwijt. Mijn ouders en wij delen de kosten altijd. Ik heb gekocht: Furby Dekbedovertrek 19,99 Furby badjas 12,50 Littlest Pet Shop nieuwe huis 34,95 (hebben mijn ouders gekocht). Littlest Pet Shop tv serie poppetjes 17,99 Soft spots meeneem huis met hondjes 25,-
Voor mijn zoontje hebben we een berg Thomas de trein speelgoed gekocht (via marktplaats, wat is dat spul duur!!) hij is daar helemaal gek van. Voor m'n dochter heb ik nog niks... Ze speelt eigenlijk nergens echt mee, vind het zo moeilijk om wat te verzinnen. En het erge is dat ze twee dagen na Sinterklaas ook nog eens jarig is...
Ik heb nu 2 keer 1 kilo gedaan Mochten ze het echt heel leuk vinden dan koop ik de volgende keer 5 kilo. Bij knuffelkontje ook
Hier ook al klaar, want weet niet of ik straks nog tijd heb om dingen kopen. Voor als de baby's geboren worden Voor dochter: kleine baby Born en dvd sprookjesboom Voor zoon: kleine baby Born en dvd little Cars Voor Sinterklaas: Voor dochter: Pyjama Voorleesboek Prentenboek Knutselpakket Voor zoon: Pyjama Voorleesboek Prentenboek Kleipakket Voor baby's: Pyjama Trui Rammelaartje Prentenboek Voor verjaardag dochter: Fiets 16 inch Gymkleren voor nieuwe school
nou dan zullen jullie ook wel een hekel aan mij hebben hahaha. ik heb een supergoedlopende kinderopvang en heb een sinterklaasmiddag georganiseers waar pieten bij zijn en alle kids krijgen kadotjes. kosten van deze middag ong 250 euro mijn kind krijgt voor 250 euro en van mijn ouders en mijn zus nog voor 50 euro. mijn petekindje krijgt voor 50 euro. met kerst krijgt mijn zoontje een mooi groot kado en mijn petekindje ook 7 jan is mijn zoontje jarig en krijgt hij weer een groot kado. dit is niet om anderen jaloers te maken. afgunst heeft geen zin. idd kinderen zijn blij met alles. en ik werk er dan ook 80 uur per week voor dus zolang ik het kan geniet ik er van
ik ken de topics van ts wel maar reageer er niet op. heb de topics gelezen maar kan nergens vinden waar die trein nou te krijgen is voor dat bedrag, hopelijk wil je dat nog vertellen wij willen hem graag voor zoon zijn verjaardag kopen.
Nou ik ga maar niet hier neerzetten wat ik inmiddels allemaal heb sommige van jullie zouden een hartverzakking krijgen , ik heb nog niet heel veel spullen maar het zijn allemaal duurdere spullen (playmobil, monster high e.d. dat tikt snel aan helaas.. En hier moeten wij zelf alles kopen want ouders, schoonouders en verdere familie vieren het niet mee.. (waar ik dan ook weer erg blij mee ben alleen betekend dat zelf meer kopen haha) Ze hebben allebei 11 pakjes.