sinterklaas inkopen

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik word er niet jaloers van, beetje hoofdpijn misschien.
    Juist omdat je alleen neerzet voor hoeveel je wel niet geeft en de cadeaus buiten wegen laat... Gaan mijn ogen van rollen.
    Lekker interessant hoe duur het is... Als ze maar een grote glimlach krijgen op zo'n dag.

2. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ik denk niet dat men een hekel aan je heeft. Het gaat om de manier waarop TS een tijd geleden eerst een topic opende met een goedkope duplo actie, ze wilde info over welke trein de juiste versie was, maar vervolgens niet wil zeggen waar dan deze actie wel niet was. Iedereen dacht met haar mee, om vervolgens te horen dat ze niet wilde delen waar het dan was. Want dan liep zij het koopje mis. En dat terwijl er veel posts van haar zijn waarin ze laat zien hoe goed zij het wel niet hebben. Dat siert je niet , zal ik maar zeggen. Vooral niet omdat er genoeg mensen zijn die iedere cent moeten omdraaien. Wees blij met wat je hebt, maar je hoeft daarmee niet andermans ogen uit te gaan steken. Ik denk dat jij, moppie 1982, in je post laat zien dat je je geluk wil delen.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb 1 kg gekocht. Denk eerst wel genoeg. Je doet het nu ook niet echt in een zandbak. Anders koop ik wel bij.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

waarom zouden mensen dan een hekel aan je hebben:(. mijn kinderen krijgen vreselijk veel.het ging er ook niet om dat je niet mag laten weten hoeveel je hebt maar een beetje typisch van ts omdat ze graag opschept en ik denk meer dat er veel van zulke reacties zijn door ts der laatste topic waarin ze vertelde de luxe trein had van lego duplo voor 45 maar aan niemand ging vertellen waar vandaan;).

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    2x 1 kg is net zo duur als 1x 5kg dus denk dat ik voor 5kg ga met 2 kids.

Ik heb ik al best wat gekocht en ze krijgen daarbij ook altijd een pyjama.
    Alles wat ze krijgen is eigenlijk voor beiden dus zet er bij het inpakken gewoon een naam op zodat ze even veel krijgen.

Cars auto's (2 bij de action welke hij nog niet had, andere intertoys en kruidvat)
    Cars mack vrachtwagen waar auto's inzitten (blokker)
    Cars mack kleine versie waar een afschiet autootje in zit. Deze ook in het blauw (blokker)
    Chuggington koko's safari set (15% intertoys)
    Chuggington koko's safari set losse wagons(15% intertoys)
    Houten werkbankje(aanbieding)
    Chugginton aanvullende set 2x (aanbieding, gaat uit assortiment)
    Kinetisch zand 5kg (het knuffelkontje)

Ze krijgen nog bij mijn ouders en schoonouders.
    Bij mijn ouders komen voor alle 6 de kleinkinderen een sint en 2 pieten, deze kwamen al bij ons toen ik nog geloofde.

We hebben net een huis gekocht en zijn nog met verbouwen bezig, ik verwacht dat ik nog wel wat koop voor op hun kamers en ik kom vast nog wel iets tegen wat ik nog leuk vind voor de sint, mezelf kennende ;)

7. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Moppie1982, er wordt gevraagd wat jullie kopen niet hoeveel geld je per kind uitgeeft.

8. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    wij doen expres niet zoveel kadoos. 2 jaar terug kregen ze ontzettend veel, ook van oma en tantes erbij enz.
    dat was na 6 kadootjes echt niet meer leuk. eerste kadootjes waren ze heel blij maar op het laatst werd het gewoon en ging het alleen maar om meer meer meer.
    de volgende dag wisten ze niet eens meer wat ze allemaal gehad hadden en ze wisten niet waar ze mee moesten spelen.
    vorig jaar per kind een stuk of 6 kadoos. paar grote en een paar kleine dingen. en ze waren nu veel blijer en enthousiaster!

9. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Onze kinderen zijn al wat ouder en ze krijgen samen bij ons een xbox. T/m morgen in de aanbieding bij mediamarkt voor 188 euro. Op bol.com nog een extra controller erbij met een spel dat hun vader erg leuk vindt (ja ja dat is ook net een klein kind) en beide nog een spel erbij.

Mijn moeder wil perse ook elk jaar kadootjes doen. Daar heb ik leesboeken voor gekocht (voor mijn oudste heb ik op mp de complete serie van de griezelbus op de kop getikt) beide een nieuwe broodtrommel, nieuwe handschoenen en meer van dat spul.

10. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.242
    11.820
    113
    Dit herken ik heel erg. Dus daarom nu echt beperkt.
    Ze krijgen met zijn drietjes samen grotere dingen. En dat is het dan.

11. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Hier ligt al aantal maanden de ballenbrug van fisher price op zolder te wachten tot sinterklaas. Was toen in de aanbieding voor 20 incl verzenden.
    TV van woezel en pip.
    Little people sinterklaas, zwarte piet en paard, schoenkado.
    Sinterklaas cd, schoenkado.
    Rompers Jip en Janneke.
    Paar boekjes, met van die flapjes enz.
    En wil nog graag de vtech koetjes kopen bij kruidvat, maar hier was hij er al niet meer.

Ook weet ik dat ze de vormenkever gaat krijgen.

12. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Oudste
    * moppenboekje
    * nieuwe stabilo
    * playmobiel paardenpaddock
    * playmobiel paard + stal
    * boek Mees Kees
    * pyjama

Wishlist:
    Loco maxi werkboek
    Horloge
    Muts, sjaal, wanten

Jongste
    * duplo-set
    * poppendekens

* poppenmaxicosi
    * poppenstoel
    * kleurtjes
    * Bumba spel
    * pyjama

Wishlist
    Muts,sjaal, wantjes
    Prinsessenjurkje
    Handtasje

13. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog maar een paar dingetjes gekocht voor Sinterklaas, wij doen ongeveer 50 euro per kind want ze krijgen van de familie ook meerdere kadootjes. De schoen kadootjes zijn al binnen, en ik had al 2 dvd's van het zandkasteel en de kleine zeemeermin. En sinterklaas komt hier thuis met zijn 2 pieten, dat is ook altijd feest.
    Trouwens ik vind het wel jammer dat ze de 3=2 actie dit jaar niet hebben bij de Toys Xl. Wij gingen daar altijd ook speciaal heen om inkopen te doen voor Sinterklaas. Ik heb ook al flink wat teleurstellende reacties gelezen op hun facebook dus ik hoop dat het nog zal veranderen ;)

14. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Wat een geld geven sommige uit aan sinterklaas. Nou hier alleen de jongste die nog geloofd. Ik heb gehaald :
    Een houten winkeltje 15 euro via mp.
    Een kassa incl scanner en nepgeld 7,50 via mp.
    Een boodschappenmandje met nep producten bij action 3,79
    Een strijkplank met bout 1.50 op speelgoedbeurs.
    Een houten bord waar je op kunt leren klok kijken 1.00 ook op beurs.

Schoenkadoos euh heb ik ng chocoletter en chocopiet of sint.
    Alle 3 mogen ze hun schoen zetten. Ik moet ng wel bijhalen. Verder krijgen de oudste 2 ook nog wel iets op 5dec.

15. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik heb zelf maar 1 ventje dit jaar, en die krijgt een nieuw kussen voor zijn bed (het oude is echt versleten, was nog van mij vroeger), een zakje met snoep en een speelgoedvliegtuigje.
    De nichtjes en neefje krijgen: een pop elk (nichtjes) en een vliegtuigje (neefje), een gezelschapsspel voor de 3 samen, en ook snoep.
    Verder heb ik al wat cadeau's voor Meneer klaarstaan die ik ga verdelen over kerst/nieuwjaar (sch.ouders/ouders) en de komst van de baby.
    Vandaag kwam de sint ook in de winkel en heeft Meneer ter plekke plasticine gekregen en een pak wafels, en 6 snoepjes van de pieten.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.819
    113
    De oudste twee krijgen een tablet (zo'n kinderding van intertoys), de oudste krijgt verder nog kapla en nog wat kleins. Dochtertje krijgt nog een hello kittynoyama en sloffen en ook nog wat kleins. Voor de jongste weet ik nog niet echt wat ik moet kopen. Misschien de duplo trein of de toet toet garage.

O ja, mijn ouders betalen mee aan de tablets en van schoonouders krijgen we ook elk jaar wat geld voor sinterklaas.

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Nu kom ik weer het woordje: TS tegen wie kan mij zeggen wat dit betekend? Zie dit zo vaak langs komen?.....

18. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is 7 maanden met Sinterklaas en dit wordt dus zijn eerste Sinterklaas. Hij weet er zelf nog weinig van natuurlijk, maar toch doen we al kadootjes, omdat we dat zelf ook zo leuk vinden. :)

Vtech baby walker
    Lamaze mix&match activiteiten blokken
    Lamaze zachte stapelringen
    Lamaze muis & kaas spel
    Fisher price stapel en rol bekertjes
    Fisher price Animal activity puzzel
    Bright starts shake & spin activity balls
    Little people DC super friends poppetjes (7 pack)
    Twee kartonnen voorleesboekjes

De little people poppetjes moeten nog binnen komen, uit Engeland want die zijn hier niet uitgekomen. En aangezien man en ik zelf gek zijn op Batman, Superman enzo, wilden we ze erg graag hebben :)

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Te veel...

Plastic bak hello kitty (voor haar blokken)
    Assepoester armbandjes maken
    Hello kitty school+bus
    Playdoh ijsmachine
    Barbie op scooter
    Puzzel
    Hello kitty Quizzy
    3 kleurboeken
    Canvas om te schilderen
    3 zakjes foam stickers
    Memory
    Barbie prinses
    Zwangere barbie