Ik heb geen budget. Maar ik haal niet alles in een keer ik heb vorige maand bij kruitvat in de aanbieding 9 schoenkadotjes gekocht voor 29 euro. En dan heb ik laatst tijdens het boodschappen doen 2 dozen playmobile en lego mee genomen. En zo sprokkel ik wat bij elkaar.
Mijn moeder koopt best veel voor de Sinterklaas.. Ook een pyjama sokken en kleding maar oio speelgoed ook haar oom en tante kopen iets voor DL.. En wij kopen zelf een aardigheidje maar ze is nog geen week voor Sinterklaas jarig dus wij wachten even af wat ze voor haar verjaardag krijgt.
ik heb geen precies budget, maar hou de kosten wel laag. wat ik nu al heb liggen is: - onderbindertjes voor dl 1 en dl2 (rommelmarkt, maar helemaal nieuw) - kaart van nl puzzel voor dl1 (gekregen) - spel voor dl1 (kv. helft van de helft) - spel voor de meiden samen (speelgoedmarkt) - cars blokfluit dl2. (was een specifieke wens) - wat knutselspullen tot nu toe: 15 euro denk ik. Dan koop ik voor allebei nog 1 leuk cadeautje (denk van lego en playmobil) en dan voor de jongste telg nog iets en dan zijn we klaar.
Ik begin i n de zomer met kado's te verzamelen. In de uitverkoop, reclame of sterk afgeprijsd. Tweedehands doe ik niet met sinterklaas. Wel tussendoor, want ik ben gek op kringloopwinkels. Maar wil met sinterklaas en zijn verjaardag iets nieuws kopen. Budget is max 50 euro per kind, maar daar kom ik niet aan. We doen 1 groter kado en dan wat losse kado's.
Wij hebben niet echt een vast budget, maar meestal bestaat de buit uit Kleine cadeaus van hun eigen lijstjes 1 groter cadeau voor samen Praktische cadeaus zoals sokken, pyjama's etc. We hebben sinds een paar jaar de traditie dat we Sinterklaas vieren met ouders, schoonouders, zus, schoonzus en zwager. We leggen dan 15 pp uit voor een surprise met cadeautje voor elkaar en stoppen die ook in de zak. De opa's en oma's lekker een bedrag bij voor de cadeaus van de meiden en de ooms en tantes kiezen iets van het lijstje wat ze willen geven. Daar eten we dan 's avonds met z'n allen bij (gourmetten, steengrillen) en zo hebben we een heerlijke traditie en blijft het binnen de perken qua budget.
Wij hebben nog geen kids. Vroeger kregen wij per kind van onze ouders voor 125 gulden en dan ook van de opa's en oma's nog. Hier nu 1 neefje die krijgt van ons ongeveer 30 hij is 1,5 jaar. Vorig jaar voornamelijk veel kleding gegeven.
Wij vieren het met mijn ouders. Doen ook voor iedereen cadeautjes en voor mijn ouders en onszelf ook gedichten erbij. Heb een bepaald budget voor iedereen en daar probeer ik mij wel aan te houden. Maar koop niet alles in één keer, heb m'n eerste sinterklaasaankoop in Juni al gedaan, zo zijn de kosten ook wat meer verspreid. Ik koop geen tweedehandsspeelgoed, is niet mijn ding.
Geen precies budget, maar probeer het ook niet te gek te maken... Ze krijgen ook nog wat van ouders, schoonouders en hun tante, denk dat we rond 100,- totaal per kind gaan uitkomen. Afgelopen jaren vond ik het echt te gek, dus heb familie wel op budget gezet Gezegd dat ze iets van 25,- per kind mogen geven.
Hier ook geen budget, we doen nog geen Sinterklaas, wel kerst. Ik heb nu een zoef zoef speel onderdeel voor haar gekocht (aanbieding) en misschien nog een paar kleine dingetjes erbij, ze is 1,5 maand later jarig en dan krijgt ze een mooie pop en knuffelpaard van ons. Bij elkaar beide keren een budget van rond de 50,- en probeer de dingen wel te kopen in de aanbieding. Verder zitten mijn ouders vast ook niet stil en ze wordt het hele jaar al verwend dus vind het zo voor de eerste feesten wel ff prima. Maar komende jaren zal dat ook ongeveer wel het budget blijven denk ik!
Ik heb geen budget. Spaar hele jaar via TNS NIPO cadeaubonnen van bol.com. Dus daar ga ik weer wat cadeautjes van kopen. Vandaag ben ik even bij de action geweest en heb ik vooral kleine schoencadeautjes gekocht om te knutselen. Ze wil graag een zieke pop (die ze beter moet maken), een puzzel, had twee voorleesboeken bij action meegenomen en een setje poppenkleertjes. Misschien nog iets van duplo. Hopelijk krijgen we snel het intertoys boek, dat we samen kunnen uitzoeken .
Ik zie hier voorbij komen dat er weer 15% korting bij de intertoys komt. wie weet wanneer dat weer is?? Korting is altijd welkom in deze tijd. thuis krijgen ze rond de 150 euro samen. op mijn werk 12,50 per kind. schoonmoeder rond de 30 euro per kind. bij mijn schoonmoeder op het werk 15 euro per kind. bij mijn moeder thuis rond de 25 euro per kind en dan nog van mij broertje rond de 25 euro per kind. al met al weer genoeg....
Tjonge wat een bedragen.. Wij wilden graag een pop gaan geven van 35 euro. Ze krijgt van de overgrootouders 25 euro. En wij leggen dan zelf een tientje bij. Van mijn schoonouders krijgt ze de 3 in 1 kinderwagen van v tech van 40 euro. Vind het meer dan zat. Koop liever af en toe gewoon iets dan ineens zoveel met Sinterklaas. Als ze ouder worden en op school zitten is dat misschien nog weer anders. Maar hier vind ze het al leuk als ze een keer een nieuw boekje of bad speeltje krijgt. En ik kijk op de weggeefhoeken en marktplaats
Eigenlijk kopen we gewoon wat we leuk vinden voor sinterklaas dachten aan een groot cadeau en dan nog wat kleine cadeautjes ook met schoenzetten ene dag wat pepernootjes andere dag een klein cadeautje of chocolaatje ze krijgen van de familie ook genoeg met kerst ook wat cadeautjes en in december is ook 1 van onze kinderen jarig die één word en die krijgt van ons 1 groot cadeau en misschien wat kleertjes. Duur zat allemaal hihi
Ik kijk ook niet echt naar budget Mijn schoonouders hebben wel een budget, maar die hebben dan ook voor 8 personen te verdelen. Sinterklaas is een traditioneel kinderfeest waar ze van mij best even lekker verwend mogen worden, over een jaar of 5/6 geloven ze er toch niet meer in en is dat afgelopen. De rest van het jaar krijgen ze (op hun verjaardag na) niet zo heel veel of gewoon goedkope dingetjes. Maar voor 5 december koop ik ook graag in de aanbieding of bij de action.
Hier ivm de verjaardag van mn zoontje niet te veel. De waarde valt zo weg als ze een hele berg krijgen vind ik. Daarbij vind ik het niet zo nodig en kijk ik ook echt waar ze aan toe zijn. Wij doen trouwens erg veel tweedehands en ook action achtige winkels...! Verjaardag Zoon: Hotwheelsbaan tweedehands Broodtrommel nieuw Verrekijker nieuw Sint zoon: Skippybal Matchbox connectables tweedehands Schoenkadootjes zoon: Dinosaurus nieuw Autosteutels met toeters en bellen nieuw Piepschuim vliegtuigje Sint dochter: Poppenhuis tweedehands Klei figuurtjes (handjes voetjes hoedjes) nieuw Schoenkadootjes dochter: Mini popje nieuw Stuiterbal Ovenwantjes oid Daarnaast doen mijn ouders vaak ook nog wat. Dus ik denk iets van 2 kadootjes per kind erbij. Dit jaar geen pyjamas of sokken oid. Dit was pas al nodg, kon niet wachten! Ik heb bijna alles al binnen...! Ook wegens geldgebrek, al een poosje aan het verzamelen zodat het niet ineens hoeft.
Hier geen budget. Ik koop wat ik leuk vind voor haar. Wel altijd nieuw. Ik houd niet van tweede hands. Sinterklaas weet ik nog niet. Ze is wel een dag na Sinterklaas jarig. Altijd lastig wel. Tegen onze plannen in wordt ze altijd in die dagen ontzettend verwend. Met kerst doen de volwassenen lootjes voor cadeautjes en ligt er een kleinigheidje vanuit ieder lid van de familie voor haar onder de boom.
Alleen Kerst hier, wordt heel uitgebreid gevierd. Geen budget en koop alles nieuw. Wel probeer ik het aantal pakjes tot 7-8 per kind te beperken. Nog geen idee wat ik dit jaar ga kopen overigens. 😅
Wij hebben 50 euro per kindje. echter kijk ik ernaar om ieder kind even veel kadootjes te geven en als ik daniet niet aan de 50 zit dan niet. Ik ga niet kopen om te kopen. Vooral nu ze nog zo klein zij .
Wij doen ongeveer 25 euro per volwassene. Voor onze dochter heb ik geen budget. Heb nu de eerste 2 kado's ingeslagen en was 34 euro kwijt. Ik wil nog 3 a 4 dingen erbij halen en dan nog klein spul zoals chocolade geld/chocolade letter enz. Denk dat ik bij dochter aan het eind van de rit wel boven de 100 euro uit kom.