Sinterklaas-inkopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Miepske1980, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    na lang beraad met de beide familie's zijn we er nu eindelijk uit.

Ze krijgt 1 groot cadeau van ons en mijn familie met sinterklaas
    En van ons en schoonfamilie met kerst.
    daarnaast nog wat kleine uitbreidingen die horen bij de grote cadeaus.

bij mijn familie leggen we allemaal geld in de pot en gaan met de dames de cadeaus ophalen. Wij leggen 50 euro per kind voor de eigen kinderen in en 15 euro per neefje/nichtje. opa en oma doen ook 50 euro en onze kinderloze broer doet 30 euro per kind. we doen max 5 cadeautjes per kind, waarvan minstens 1 cadeau een pyjama of zoiets zal zijn.

bij schoonfamilie leggen we zelf 25 in de rest willen schoonouders betalen. ze is daar nog het enige kleinkind.

de cadeautjes die ik al heb gekocht (klei, puzzels, spelletje) leg ik bij schoonouders er bij. Barbie meeneemhuis en barbiepop bewaar ik wel voor haar verjaardag. Ze wordt nu al genoeg verwend. Maar gelukkig hebben we nu niet een hele berg voor haar alleen.

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    we doen aan sinterklaas bij opa en oma en daar wordt door opa en oma wat gekocht en wij kopen ook ieder voor de ander wat. ik koop het nieuw maar ook 2de hands. we hebben een bepaald budget waarvoor we lootjes doen en je dan voor die persoon die je trekt daarvan iets koop en daar moet een gedichtje bij. ik probeer ongeveer voor iedereen voor een zelfde bedrag te kopen.

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Hier niet echt een budget. Kijk wat ze leuk vinden en dat het absoluut niet te gek wordt. Heb nu 4 spelletjes liggen van een 2ehands winkel die nu in de winkel nog te koop zijn. Zoals knappe koppen. Heb 4 spellen voor 20euro.
    En ik kijk nog naar lego voor de oudste.

Ze zijn ook net/bijna jarig, dan geef ik eigenlijk meer uit, oudste krijg in nov een tractor en jongste heeft net een grote hijskraan gehad.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier doen wij zelf niet aan sint maar op de avond zelf bij schoonouders en met schoonzus/zwager/nichtjes.
    Samen met schhoonzus kopen we iets voor opa/oma.
    Opa en oma geven ons geld om voor de kindjes te shoppen en wij doen nog voor 20/25 euro per kindje voor schoonzus/zwager en andersom.
    Wel 2 of 3 keer een klein schoen kadootje en sint komt aan huis (buurtvereniging) met een klein kadootje.

Kerst vieren we met mijn ouders en besteden wij zelf voor ong 50,- per kind. Ouders kopen ook nog voor 75-100 euro kado's per kind dus die komen niks te kort zegmaar ;).

Ik neus graag op 2ehands beursen en zo heb je voor een paar euro veel leuk spul. Zeker spellen hebben vaak weinig geleden. Heb alweer een hele berg staan. Maar ook gewoon nieuw spul.

Deel Deze Pagina