Bult onder oorlel

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1984, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik heb al enige tijd een bult onder me oorlel. In dat kuiltje er onder zeg maar. Van de week zat ik er aan en er kwam helder vocht uit. Rook naar niks. Ik kan ook moeilijk op dat oor liggen. Is pijnlijk.
    Af en toe prikt de bult ook en soms jeukt het. Nu heb ik wel is meer zoiets gehad. Dan kwam er ook een flinke bult onder me oorlel en na een tijdje was ie weer zo goed als weg en toen kwam ie weer.
    Nu heb ik maar is een afspraak gemaakt bij de huisarts voor a.s. maandag om te laten nakijken wat dit is.

Zijn er hier dames die ook zoiets hebben of hebben gehad?

2. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Een vetbultje (lipoom). Hebben veel mensen last van, en blijven vaak ook terug komen bij diegenen (ook op andere plekken). Vaak verdwijnen ze vanzelf, maar zo niet en blijft deze na een week nog erge pijn doen dan zou je even je huisarts kunnen bellen, die deze eruit knijpt mocht er vet in zitten, of je wordt anders doorgestuurd naar het ziekenhuis om het weg te laten snijden. Dat gebeurt onder verdoving en is binnen een paar minuten gebeurd.

Vervelend kwaaltje, beterschap.

3. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Heb ik ook wel eens inderdaad een vetbultje.
    Ook achter m'n oorlel.
    Zijn altijd vanzelf weer weg gegaan.

Soms kunnen ze inderdaad wel wat zeer doen..

4. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Heb het ook gehad, bij mij was het een talgbult. Dokter had het open kunnen snijden of ik kon wachten tot het vanzelf weg ging. Heb voor het laatste gekozen haha. Blijf er zelf vooral vanaf is mijn ervaring.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Mijn man heeft die regelmatig achter of net onder zijn oorlel, zijn echt vetbultjes maar hij heeft er gelukkig geen pijn aan.

6. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik heb hier momenteel ook weer last van...het lijkt nu wel eindelijk wat kleiner te worden.

Deel Deze Pagina