Daar ging ik als kind altijd heen, is wel niet te vergelijken met het kasteel in Helmond. (tenminste, vroeger) Maar wel zeker ook leuk!
Zoek eens goed rond veel plaatsen hebben zelf een huis van sinterklaas, natuurlijk lang zo groot niet maar voor de kinderen al snel goed genoeg, pieten die pepernoten delen, sinterklaas een handje en foto en 15 minuten wachten dat is voor hun vaak net zo leuk. Hier in de buurt ook een pietentrein, lees rijd eeblokje om van 5 minuten met pieten naast het huis van ..... En dat is een groot succes
Wij gaan morgen het werk van me vriend sponsert het kasteel dus morgen is het voor personeel van vlisco Dus wij kunnen door lopen
Wij zijn er vandaag geweest. En onze meiden vonden het geweldig. De opzet is echt heel leuk en het kost geen drol. Maar die wachttijden hè.. Op de site stond dat de kassa's vandaag om elf uur open zouden gaan. Dus om kwart over elf hebben wij de kaartjes gekocht. We wilden naar binnen gaan, maar de deuren gingen pas om twee uur open. We zijn maar even het centrum in gegaan en hebben wat gegeten en gedronken. Om half twee zijn we in de rij gaan staan. En toen waren alle kaartjes voor die dag al uitverkocht! Om half drie mochten we naar binnen. De wachttijd viel me erg mee. Er komen regelmatig pieten langs, er is muziek en een kraampje met eten en drinken. En Amerigo staat er ook. In het kasteel wordt je rondgeleid en het duurt ongeveer een half uur. Ik ben echt wel enthousiast, maar ik zou er never nooit in het weekend heen gaan..
Wij wilden vandeweek ook gaan, stond in de krant dat het om elf uur open was. Maar dat was alleen om kaartjes te kunnen kopen, om twee uur konden we pas naar binnen omdat het 's ochtends alleen voor scholen was (of bedrijven ofzo). In het weekend zal het wel anders zijn maar zo niet, moet je twee keer in de rij gaan staan en dan ook nog eens erg lang. En toch heb ik mijn zoontje beloofd dat we alsnog zullen gaan, hij heeft nu alleen het winkeltje gezien en de spelletjes en draaimolen die op het pleintje voor de ingang staan, vond ik wel sneu voor hem.
ben vandaag met de kids geweest en de kids hebben het erg naar hun zin gehad tis idd wel lang wachten, maar de kids worden tijdens het wachten vermaakt door de pieten,zijn op de foto geweest met de pieten ik moet zeggen het was echt goed geregeld je krijgt eerst een kijkje in alle kamers,zoals pakjes kamer slaap kamer van de pieten,pieten school pieten bakkerij,en als laatst kom je bij de sint voor ons echt een herhaling vatbaar
Wij zijn afgelopen dinsdag geweest. Eerst zijn we in de ochtend gegaan voor kaartjes en om lekker rond te lopen. Daarna zijn we Bas naar oma wezen brengen omdat hij s'middags slaapt (en s'middags voor publiek open is) en daarna zijn we met de oudste terug gegaan. We hebben denk ik zo'n 3 kwartier in de rij gestaan, maar daar heeft ze denk ik niet veel van gemerkt, ze is goed vermaakt door de pieten en in de rij zie je amerigo ook staan en dat vinden de meeste toch wel prachtig. Het is echt een heel prachtig iets en heel mooi in elkaar gezet, maar ik zou er in het weekend niet willen komen. Volgens mij is het dan loeidruk. En ook zijn de kaarten meestal s'morgens al uitverkocht.