Nu ik mijn 8e thuiswerkmaand in ga is het tijd om mijn joggingbroekencollectie uit te breiden . Ik heb er diverse maar een aantal komen net een stukje boven je schoen uit. Leuk voor in de zomer met sneakers, maar zou nu een normale lengte willen (als ik op zalando kijk zie ik vooral die net boven je schoen uit komen). Ook zou het fijn zijn als de joggingbroek iets netter is dan een gemiddelde (maar is geen must want met teams ziet niemand mijn broek). Iemand tips?
Ik heb ze van 10 days. Nu deze besteld, draag ik ook gewoon buiten hoor haha. Nieuwe chapter net uit en meteen 20% op broeken, zal een foutje zijn maar was er als de kippen bij natuurlijk!
Wat duur voor een joggingbroek . Ongelooflijk dat mensen dat betalen. Welke prijs ook, een “nette joggingbroek” is er toch niet? Gewoon een die lekker zit en goed past kan ook een tientje kosten.
Het is prijzig ja, maar ik doe er heel lang mee én draag het ook buitenshuis. Hij komt niet helemaal tot zijn recht op die foto. Heb er nog eentje bij gedaan. Heb ook fijne broeken van Penn en Ink. De lichtere heb ik ook besteld Ik vind het niet percee een trainingsbroek. Eerder een sportievere broek, maar hij voelt wel als een joggingbroek, zo lekker zacht en soepe.
Omdat ze altijd krimpen, koop ik ze een maat te groot. Dan blijft de lengte ook nog redelijk. Ik haal ze bij de primark
Waarom een joggingbroek 'omdat je thuiswerkt'? Geen afkeuring ofzo hoor, maar een stukje verbazing. Ik ben tbm maar heb geen enkele joggingbroek. Omdat ik altijd thuis ben zou ik me nooit fatsoenlijk aan hoeven kleden ofzo? De joggingbroeken die hier geshowd werden zien er wel netjes uit hoor, maar liggen ver boven het budget wat ik voor een broek wil uitgeven.
Ik draag ze niet met werken maar in de avond op de bank of een regenachtige zondag is het soms echt heerlijk.
Dan snap ik het wel, zal vast lekker zitten Heb ook wel eens er over zitten denken, maar vind het zonde van mijn geld. En ik pak op de bank 's avonds gewoon een dekentje, vind ik weer lekker
Ik heb nu af en toe ook een jogging broek aan als ik thuis achter de laptop zit. Van boven net, als broek lekker makkelijk. Vandaag ook weer. Oudje die ik ooit van de esprit heb gekocht. Ik heb een hele fijn broek van miss etam lang. Erg blij mee omdat die broeken voor mij altijd te kort zijn. Deze heeft tenminste juiste lengte voor mij. Blijft ook goed in de was. Die zit alleen niet meer in de collectie. keek even op wehkamp en daar zie ik wel deze (reguliere lengte is deze volgens mij). Wehkamp vind ik altijd erg makkelijk met retourneren, dus je kunt het eens proberen. https://www.wehkamp.nl/miss-etam-regulier-slim-fit-broek-zwart-16404051/?ref={"slug":"dames-kleding-broeken","filter":"miss-etam","params":"merk=miss-etam&sortering=laagste-prijs&pagina=2"}
Broeken van travelstof zijn ook heerlijk. Zoals van studio Anneloes maar ze zijn er ook goedkoper. Zit lekker en kunnen ook prima buitenshuis gedragen worden.
Ik moet zeggen dat ik nog nooit voor mezelf iets heb besteld eigenlijk alleen voor de kinderen. Voor hun vallen de maten normaal (eerder te groot dan te klein in ieder geval)
Dit wou ik ook zeggen. Ik heb er 2 van studio Anneloes en de zitten zo fijn! Zien er ook heel netjes uit, en makkelijk te combineren. Zelf vind ik van die flare broeken met zo’n stretchstof ook heerlijk zitten.
Omdat ik de hele dag op een bureaustoel zit en dan zit een comfortabele broek lekker. Normaal op mijn werk ben ik netjes gekleed dus zie het nu als voordeeltje dat ik gewoon lekker comfi gekleed kan zijn.
Ik heb 12 uur zitten beunhazen in mn fleece onesie. Datacontroles over paar miljoen records van 6 bronnen verweven door logica patronen, ik vond het toegestaan. Je wordt er na de nodige uren knap sachrijnig van, als ik t dan ook nog koud krijg komt t niet meer goed die dag. Was altijd ook het werk dat ik expres thuis deed, niemand aan je hoofd (dat is wat lastiger dit jaar) comfy kleding thermoskan en gaan.
Precies jij snapt me . Ik zit de hele dag excelsheets te controleren en berekeningen te maken. Heerlijk om dat in een joggingbroek te doen met een grote kop thee er bij (en soms een fleece dekentje)