Wij vieren Sinterklaas door met z’n drietjes een gezelschapsspel te kopen. Dat kost meestal 30 euro. Kerst vieren we met cadeautjes onder de kerstboom. Dan kopen we per persoon voor maximaal 50 euro 4 dingen (1 boek, 1 pyjama, 1 iets wat nodig is en 1 ding speelgoed). Oma viert kerst bij ons, dus er liggen voor 4 mensen pakjes onder de boom.
Gok dat we hier voor de kids op zo'n €200,- per kind uit zullen komen met sinterklaas. Kerst waarschijnlijk zo'n €50,- per kind. Daarnaast doen de opa's en oma's ook altijd nog voor €30,- a €50- per kind cadeaus..
Hier word t dit jaar best duur! Heb al een merk horloge liggen van 180 euro en gereedschap van ruim 200 euro, dit is voor mijn vriend. Andere jaren altijd rond de 100 euro gedaan
Oh wat erg.... ik denk dat ik elke keer zo rond de 150 aan sintcadeaus uitgeef per kind ( heb er 2), en rond de 100 per kind met kerst
Ik schrik echt van de bedragen hier! Ik heb 10-20 ingevuld en echt niet omdat we weinig te besteden hebben ofzo. Ze hebben hier gewoon al ontzettend veel speelgoed, dus koop maar 1 ding/set per kind. Ik kijk ook niet naar het bedrag, maar vind marktplaats ideaal voor bijvoorbeeld Lego of Duplo. (Schoon)ouders geven ook per kleinkind maar 15-20. Kerst doen we zonder cadeautjes.
Wát een bedragen zeg.. Schrik er wat van.. Wij vieren alleen Sinterklaas met cadeautjes. Kerstmis is gewoon gezellig samenzijn en eten, maar geen cadeautjes. Uitgangspunt is ongeveer 50/75 euro per persoon. Maar komen dan nog wat kleine dingetjes bij die ik door het jaar heen verzamel in opruimingen etc. Bijvoorbeeld bij Kruidvat in de sale ofzo. Maar kom bij lange na niet aan de bedragen die jullie noemen van 200 of meer per persoon. Dit jaar hebben we besloten een speeltoestel voor buiten te vragen aan de Sint ipv allemaal kleinere cadeautjes. Dan vind ik het ook geen probleem als het wat meer kost. En uiteraard zorg ik voor wat kleine dingen om uit te pakken (hatchimalsetje of iets dergelijks)
Ik schrik er ook van. Vind het zo over de top om zoveel geld uit te geven aan en sinterklaas en kerst. Wij doen 50 per kind ongeveer. Ik ben er nog niet overuit of we Sinterklaas vieren dit jaar en anders schuift het door naar Kerst. Veel gezelliger ook.
Doen nu alleen met familie Sinterklaas, dus 25 euro per kind. Als ze misschien straks wat ouder is en meer nodig heeft verhogen we het, maar dan vieren we het wss ook gewoon als gezin los van familie.
Ik denk zon 150 tot 200 per kind voor sinterklaas. O.a. boeken, spelletjes, cd speler en iets van speelgoed. Kerst kopen we alleen voor mijn ouders 75 pp dus dat is 150 euro.
Hier alleen cadeautjes met Sinterklaas. Zat even terug te rekenen, zeker onder de 100 euro p.p. Dit jaar willen we liever in 1 groot cadeau doen, maar wat???
Ik heb geen idee. Het grootste budget heb ik naar hun verjaardagen toe geschoven om dit ondanks de feestdagen bij alle kinderen een beetje gelijk te houden, 100pp+. Met sinterklaas krijgen ze niet zo veel. Kerstcadeaus zijn voor het hele gezin. Die stapel is nog aan het groeien.
Hier dus ook wel zeker over de 100 euro gemiddeld per kind... zit wel 50 (2 keer 25) euro bij van de opa en oma’s. Overigens geef ik niet per kind hetzelfde bedrag uit, maar ik houd het aantal cadeaus wel gelijk. Ik maak m’n oudste immers meer blij met een spel voor z’n switch oid en mijn jongste met een speelgoed auto of klei. Dan hebben ze allebei iets wat ze graag willen. Kerst vieren we met de warmte en gezelligheid van familie Ze krijgen ten slotte al genoeg van de Sint.
Ik vind het niet moeilijk hoor om aan een hoog bedrag te komen Bijvoorbeeld voor kind van 5 Lol surprise 45 euro Pyjama 13 euro Spel 10/15 euro Kussentje/knuffel 7 euro Lego 25 euro Klei 10
Het was altijd 4 cadeautjes en dan max 30 euro per kind. Maar ik vind het lastiger worden, vooral voor de oudste, om kleine dingen te verzinnen. Dus dit jaar krijgen ze alledrie een 'groot' cadeau en dan 2 of 3 simpele dingen als een etui of stiften ofzo er bij. Ik vind het dan een sport om voor zo weinig mogelijk dat grote cadeau te kopen, het is gelukt De oudste krijgt een keyboard, 20 euro, tweede een doos bakspullen en bakboeken, 25 euro en de derde een grotere fiets, 10 euro. Allemaal via mp. Zij weten de prijs niet, en denken vermoedelijk dat ze een duur cadeau krijgen Dus die max 30 zal wel zoiets blijven. Kerst doen we geen cadeaus.
p.p rond de 100 euro. Een kleinigheidje voor sinterklaas ( Steambon, Sims bon, een avant kalender groot, lippenstift en een styluspen ) Kerst weet ik nog niet precies. Maar daar zit altijd sokken bij ) Dan koop ik vaak ook nog voor algemeen gebruik. Dat wordt dit jaar een VR bril van Playstation. Dus dat is zeker 250+ Dan nog wat spelletjes die we spelen in de vakantie ( bordspellen) maar die koop ik vaak tweede hands.
Kan 'm niet meer aanpassen,maar dat ja per kind. Voor onszelf doen wij niet aan cadeaus met Sinterklaas.
Geen idee eigenlijk. Ik koop altijd een zelfde aantal cadeaus per kind en kijk niet naar de prijzen. Als wil ik dit jaar Max 5 cadeaus per kind voor winterklaar doen. met kerst krijgen ze altijd allemaal 1 groot cadeau.
Dit jaar rond de 100 euro per kind. Ze krijgen tussendoor niks en de oudste is bijna 6 en zit er helemaal in. Afgelopen jaren vrij weinig uitgegeven en nu door corona en gebrek aan een intocht geven we meer uit. Ik heb het meeste al binnen, ook een deel op marktplaats gekocht. Alleen voor de middelste nog.