Ik heb hem nu ook alvast maar besteld. Wij hebben dat dit jaar ook dat we wat meer willen besteden. Leuk kado!!
Klopt, moeder die ik ken maakte vorig jaar voor sinterklaas voor alledrie de kinderen een fleece onesie die ze graag wilden hebben en een nieuwe deken (voor dochters een zeemeerminstaart deken en voor zoon een raket deken) zo bespaar je echt al enorme kosten. Stof kost ook wat, maar die bestelt ze al in het groot.
Ergens vind ik dat dus zo geweldig! Van een enorm klein budget een geweldige sint/ kerst regelen voor mijn kinderen! Via marktplaats, kringloop, koopjes afstruinen... Maar zit in een fijne positie waarbij het niet hoeft, en ik heb dan ook niet die discipline om het dan toch wel te doen.. Heb een goed budget, zo’n 250/300euro per kind
Als je het echt cheap wilt hebben gebruik je alleen gekregen materialen. Of via marktplaats, kringloop, uitverkoop etc.
Wij hebben geen vast budget. Voor de verjaardagen van de kinderen is het rond de 250 euro per kind ( denk ik) en met Sinterklaas ook zoiets. Het kan meer of minder zijn, het is maar net waar de interesses liggen en wat ze nodig hebben.
Dit jaar doen we t rustig met 2 kinderen die niet meer geloven en eentje die sinterklaas nog niet snapt. De oudsten 120 euro pp denk ik en de jongste misschien 30 of 40 euro.
Nee als je het niet hebt kun je het ook niet uitgeven, maar ik was gewoon benieuwd wat je dan zoal koopt voor dat geld.
Maar doe je dat dan omdat er geen budget is of omdat je het leuk vind om dingen zelf te maken? Ik ben totaal niet creatief en handig, kan net een klein gaatje bij een stiksel naaien.
Sint vieren we niet maar de kinderen krijgen een kleinigheidje van max €10,- Met kerst misschien een boek, dat doen we soms wel soms niet. Verder vieren we kerst niet met kado's.
Geen budget. Dit jaar maak ik het denk ik extra gek aangezien we de kerstvakantie inmiddels hebben geannuleerd. Geluk is natuurlijk niet te koop maar heel veel/grote/dure kadotjes maken voor mij dit rot jaar wel een klein beetje goed. Ik schat dat ik dit jaar per kind €1500 tot €2000 euro uitgeef. Ik hoop dat mijn man aan mij nog meer uit geeft
Ik heb niet echt een budget, maar ik vind het niet nodig om heel veel spul het huis in te halen... Dus kies ik voor een enigszins beperkt aantal cadeautjes en een combinatie van zinnig (maar leuk) en voornamelijk leuk. Per kind komt het meestal op 100 euro voor pakjesavond en dan nog een euro of 20 aan schoencadeautjes. Kerst koopt meestal alleen oma wat. Dit jaar zal dat mogelijk anders zijn, we zien wel hoe het dan loopt. Relatief een laag budget, denk ik, maar ze komen niets te kort. Door het jaar heen krijgen ze ook vaak genoeg iets nieuws.
Ik ben wel benieuwd wat je daarvoor koopt dan. Een paar honderd krijg ik ook best uitgegeven maar veel meer zou ik niet weten wat ik daarvoor zou moeten halen voor de kinderen eigenlijk? En ik ben ook benieuwd wat er op jouw verlanglijstje staat dan
Ook hier wel wat extra's dit jaar, er is zoveel niet doorgegaan en nu weer een vakantie geannuleerd. Nu thuis met zijn allen in quarantaine ivm positieve test binnen het gezin.... Ben er wel klaar mee. Onze kinderen zijn jarig in december en januari, ze krijgen allebei een mobiel telefoon dit keer. Van de grootouders krijgen ze ongeveer 50 per kind voor verjaardag en 50 per kind voor Sint. Met Sint doen wij onderling surprise, 25 per persoon. Met kerst krijgen ze tussen de 100-125 p.p. Nu doen ze ook hun vormsel nog begin december.... Het is heel veel (vind ik) maar door het jaar heen krijgen ze niet heel veel extra's en ik wil thuis toch wel echt wat pasjes over de boom om kerst extra sfeervol te maken nu de vakantie ook niet door zal gaan. Onder de boom liggen trouwens allerlei pakjes, ook nuttige en kleine hebbedingetjes. Een ook wat voor mijn man, voor mij en de dieren.
Het zou mij, denk ik, wel lukken voor de kinderen. Met een spelcomputer, wat spellen, (merk)sportkleding, computer-/telefoonaccessoires en dat soort dingen gaat het hard. Maar goed, dat soort dingen krijgen ze hier dus niet. (Hoewel ik dit jaar eigenlijk ook een switch wil geven...maar mijn man vindt het onzin... )
Jeujjjjj wat koop je dan allemaal? Voor je zoon kan ik me nog iets voorstellen; games, merkspul... Maar voor je meid?