hallo dames. caruli had voor mij gependelt en die kwam uit op september. is het dan zo dat je zwanger raak in september? dus dan bijvoorbeeld 30 september. of is het dan zo dat je in september positieve test heb? volgens mijn banner zat ik afgelopen dagen in mijn vruchtbare periode en mij eisprong heb niks gevoeld, wel beetje buikpijn. ik had mijn vriend hele week niet gezien, pas dit weekend weer. vrijdag en toen was volgens mijn banner ook mijn eisprong. vrijdag hebben we gevreeen. heb ik nu veel kans dat het raak is? ik ben ook sinds kort verhuisd en heb nu eindelijk heel veel rust dus dat ik misschien ook iets dat kan helpen?
iedere maand 20% kans dat het raak is, tel uit je winst succes! ps over dat pendelen weet ik niet helaas, vraag eens aan carulli zelf?
Ik denk ook niet dat je een pendel zo ver moet gaan geloven dat je dan eens zwanger kan raken. Ik zou zeggen gewoon iedere maand goed klussen
Zo'n pendel is gewoon leuk, voor de gein.. Maar dat hoeft dus echt niet te kloppen.. Gewoon vrolijk blijven klussen. Een goede pendel wil niet automatisch zeggen dat je deze maand een positieve test in handen hebt.
idd aangezien een pendel niet een zwangerschaps test is is de uitkomst tja wat zullen we zeggen "toeval"als het toevallig wel uitkomt ? zou me er ook niet op vastpinnen op pendels we hebben het pendel gebeuren daarom ook een beetje verbannen van het forum daarom sluit ik nu ook je topic