😘 Het is ons grootste wens, en hopelijk kan en mag die in vervulling gaan, kan ook niet wachten tot mn neefje er is ben zo nieuwsgierig naar hem😍 Verder wens ik nog dat iedereen gezond mag wezen en een goed leven mag hebben!
Oh, volgens mij heb ik dit topic verkeerd begrepen. Ik dacht dat het om materiële zaken zoals tastbare cadeautjes ging die je voor een ander zou kunnen kopen/geven. Nou, in dat geval wil ik geluk en gezondheid voor iedereen en vrede op aarde en zulks.
Wij vieren kerst en de dag daarvoor ben ik jarig. Op mijn lijst: -luchtje bomb van vikctor en rolf - luchtje angel van thierry mugler - tas van FAB - 2 etalagers - sauna handdoek - nieuwe shabbies -kaartjes voor ladies of soul - mooi horloge - kaarsen standdar van RM -cappucino bekers van RM - geurstokjes van rituals Genoeg wensen hier 😊
Heb eigenlijk geen zin in Sint, heb liever kerst.. Ik doe voor mezelf een piano song book van Bruno Mars en mn vriend volgens mij PS4 te goed. Met kerst zou iets van Rituals goed zijn of een mooie armband
Qua materiële zaken wil ik niet zoveel, ik wil alleen wat kwijt. Hopelijk de kracht om zo'n 20 kilo kwijt te raken en ik zou heel graag nog een baby willen.
Nee, die heb ik al - ik wil een broedmachine zodat ik zelf de eieren kan 'uitbroeden'. Deze staat oo mijn lijstje: La Ferme De Beaumont - Couveuse Incubateur Brinsea Octagon 20 Eco Semi-Automatique - 24 oeufs: Amazon.fr: Animalerie
ehm.. ik ben 31 december 20 weken in verwachting en ik hoop dat ze al wat eerder de 20 weken echo kunnen doen het liefst iets voor de kerst zodat ik met kerst weet wat ik krijg
Nou ja om wensen als dat voor een ander een frituurpan is en voor de ander een wens voor iemand anders is t beide goed toch