Ik ben al bezig met de eerste voorbereidingen voor mijn sinterklaasdorpje. Dit weekend gaan we hem helemaal klaarzetten en dan pas na sinterklaas komen de kerstboompjes enzo erin. Voor sinterklaas heb ik ook een speciaal sinterklaas-poppetje gekocht Wie is er nog meer al bezig met zijn dorpje??
Wat leuk een Sinterklaasdorpje! Voor kerst heb ik wel van alles, maar het is nooit in me opgekomen om een Sinterklaasdorpje te maken. Wil je een foto plaatsen zodra het af is? Ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet!
niet heel erg anders hoor Maar anders gaat mijn schoonfamilie in protest dat ik met de sinterklaasviering al kerstversiering heb staan, dus het is een dorpje zonder kerstmannetjes enzo
Ik vind dat altijd zo gaaf om te zien! Maar het zou hier niet blijven staan, met een paar nieuwsgierige katten in huis ;D
Ik heb trouwens ook 2 katten. Aan het begin wilde de ene er nog wel eens in gaan liggen... Maar heb hem goed duidelijk gemaakt dat dat écht niet kan en nu weet hij het, de braverd De andere blijft er wonder boven wonder van af, en die is pas 7 maanden dus dat valt weer mee.
Dat lampje is van Noest. Echt super leuk, je kan er steeds andere platen in schuiven, zo heb je er het hele jaar iets aan. Hou wel van seizoentafels namelijk.
o nee ik heb er geen, totaal niet mijn ding die dorpies. Maar bij intratuin ofzo vind ik het wel heerlijk om naar te kijken, dus ik wacht met smart op foto's.
Deze hangt er dan nog boven. Gemaakt van sprookjeswol. En na de Sint zet ik er andere poppetjes en bomen in en strooi sneeuw.
Dan wordt het dus weer meer zoiets. Het is maar klein maar voor mij juist prima zo. Zeker omdat ik het hele jaar wel iets heb staan, verbonden met de seizoenen. Dan moet het ook weer niet te aanwezig zijn in je huis. IMG_1995.jpgIMG_1998.jpg
ik heb er ook met kerst! nooit aangedacht met sinterklaas ook een te maken.. wel een goed idee, de kerstbomen nog even in doos laten en sinterklaas er door laten wandelen
Mijn man is hier van de dorpjes . Een winterdorpje.. Dus de kerstboom is nog niet versierd en tussendoor staat sinterklaas en 4 pietjes... Die worden later vervangen door de kerstman. Hier staat het nu 1,5 week... ik zal later foto's neerzetten .
Ik vind het afschuwelijk, maar m'n man geweldig. Dus ook hier staat binnenkort weer een heel dorp, met skipistes en rodelbanen in de kamer.
Ons kerstdorpje staat inmiddels ook!! http://4.bp.blogspot.com/-0pu0wYA1OLk/VHYEhOZppCI/AAAAAAAAbzE/qulfxkH0EyU/s1600/IMG_20141126_172232.jpg