Mijn dochtertje is nu vier maanden. Tot nu toe vond ze eigenlijk alleen de boxspiraal in de box erg leuk. Ze begint nu echt dingen te pakken en te ontdekken door het in haar mond te stoppen of er heel aandachtig naar te kijken. Maar eigenlijk heb ik voor haar alleen een rammelaar en een knuffeldoekje. Dus ik wil wat leuks voor haar kopen, maar wat? Dus mijn vraag: wat was bij jullie een echte hit rond 4 maanden?
Hier heb ik wat verschillende dingen liggen. Een zachte rammelaar en een knufeldoekje zijn altijd goed . Maar hier was en is een zacht knisperboekje toch wel erg leuk. Dat ding word helemaal mishandeld haha. Je kunt er ook zoveel mee hihi. Zo probeer je het uit elkaar te trekkken, je kunt je gezicht eronder verstoppen zodat mama het eraf komt halen , er staan leuke plaatjes en kleeurtjes op en het maakt ook nog geluid haha.
Vtech kleine tamboerijn en speel en leer bloem zijn hier erg populair bij m'n kleine man. En ook de Nijntje kubus en een rammelaar van playgrow ( die ook gelijk een bijtring is)
Dan begin ik denk ik maar met een knisperboekje en een bijtring. Aangezien ze haar knuffeldoekje ook geweldig vindt. Er is zoveel keuze en eigenlijk is alles leuk. haha
Nog meer ideeen? Onze kleine meid is 4maanden rond sinterkkaastijd en heb nog wat cadeautjes nodig ....
iets wat kraakt! ik heb ook een zachte bal met spiegeltje erin en alemaal lusjes van playgrow ...daar heb ik een ketting van ringen aan zitten, nou dat vind ie erg interessant... sowieso een spiegeltje of rammelaar...e dat blijft nog wel een tijdje
Sophie de giraf, het fisher price rainforest activity kleed, een tuimelaarpoppetje, plastic badspeeltjes, een plastic opengewerkte bal met rammelgeluidjes, maar die ze goed vast kan pakken.
Onze kleine meid vond alles met spiegeltjes leuk. Madam vindt het heerlijk om naar zichzelf te kijken haha