Hier hebben we vorig jaar bij de ene opa en oma s'klaas gedaan (uhhm, volgensmij in het weekend toen?) en bij de andere kerst. Ik vind zelf kerst veel mooier (mijn ouders ook) en voor de kleine maakte het nog niets uit, dus dat was wel heel makkelijk. Dit jaar doen ze beide s'klaas en ik denk allebei niet op 5 december. Moet gewoon gewerkt worden dus voordat we dan samen zijn, eten en aan de kado's toe komen moeten de hummeltjes te bed. Liever dus in het weekend overdag, kindjes maakt het nu echt nog niets uit!
Net als ieder jaar. Bij mijn ouders thuis. Maar net iets anders dan anders omdat mijn zusje nog in het buitenland is. (en mijn moeder wil met de hele familie) Dus dit jaar zonder surprise. Maar special voor de kleine wel sinterklaas.
Dennis was vorig jaar met Sinterklaas net 10 maanden oud. Stiefzoon is inmiddels 12. We hebben het thuis niet gevierd met het gezin, gewoon omdat Dennis er nog geen sjoege van had wat het inhoudt. Wel zijn we nog een keer naar schoonouders geweest omdat die gewoon hun kleinkindjes (en kinderen ook trouwens) graag verwennen en dat was erg leuk. Dit jaar vieren we het thuis, ook stiefzoon van 12 moet er nu aan geloven met een surprise en een gedicht, haha! Dennis snapt 't nu nog waarschijnlijk niet allemaal maar ik kijk er al naar uit om z'n blije gezichtje te zien.