Arganolie uit Marokko.. ervaring?

Discussion in 'De lounge' started by baby90, Nov 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Hoi meiden,

Ik las op internet wat over Arganolie uit Marokko. Kent iemand dit product? Ik lees overal dat het hartstikke goed voor je is, voor je hele lichaam en zelfs voor je haar. Ik wil het graag gebruiken voor mijn striae, vind het zó lelijk! Dus misschien dat jullie er goede ervaringen mee hebben? En weet iemand waar je de pure olie kan halen?

Liefs:)...

2. mikos

mikos Bekend lid

Dec 7, 2010
    944
    0
    0
    zag het met 30% korting bij De Tuinen, was aan het twijfelen of ik het moest kopen of niet. Was nog best prijzig. 100ml voor zon 18 euro ongeveer

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik heb pure Argaanolie en ook een aantal gezichtscreme´s op basis van Argaanolie. Ik vind het heerlijke olie, soms doe ik de olie in mijn haar en laat het een paar uur intrekken en mijn haar knapt er zichtbaar van op. Striae word er wel wat beter van maar weg gaat het niet, misschien smeer ik ook niet consequent genoeg. Wij hebben het gekocht toen we op vakantie waren in Marokko.

4. Adventure

Adventure Actief lid

Apr 21, 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken het wel, maar ook nog nooit zelf geprobeerd. Maar misschien verkopen ze het gewoon bij een Marokkaanse winkel/ kruidenier als die een in de buurt zit. En anders gewoon via internet bestellen( maar dan krijg je de verzendkosten er nog bij)
    Anders is bio-oil misschien iets, schijnt ook goed te helpen en is te koop bij drogist of apotheek

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Bedankt voor jullie reacties, ik ga toch even verder kijken op internet om te kijken waar ik het kan kopen:)... en anders is misschien inderdaad bio-oil wel iets

Supermummy, mooi dat je striae vervagen.. hoe vaak smeer je dan???

Share This Page