iphone experts gevraagd!

Discussion in 'De lounge' started by Chilleke, Nov 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi,

Mijn iphone is stuk :( snik snik!

Ik heb een 3s (geupdate naar ios 5). nu heb ik van mijn vriendin hun oude reserve iphone geleend (iphone 3) om effe de tijd te overbruggen dat hij weg is voor reparatie. heel lief natuurlijk!

Nu heb ik voor dat ik mijn sim er uit haalde heb ik een reserve kopie gemaakt, met de gedachten dat ik die zo op mijn "nieuwe" iphone over te zetten..maar helaas gaat dat niet zo makkelijik:cool:

Dus nu de vraag:

Hoe krijg ik in vredesnaam mijn contacten op de iphone (importeer simcontacten doet hij dus niet :( ) de rest maakt me allmeaal niet uit...maar contacten zijn toch wel handig :)

dus wie-o-wie kan mij helpen?

Bedankt :)

2. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

Mar 2, 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Telefoon aansluiten op je pc. iTunes openen. Dan ziet hij als het goed is, de aangesloten iPhone. Dan daarop staan met je cursor en rechtermuisknop klikken. Als het goed is staat er dan "Reservekopie terugzetten". Daar weer op klikken en dan kun je kiezen welke reservekopie je terug wilt zetten...

Succes!

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    oooh bedankt!
    nieuw weer mijn oude iphone aangesloten weer kopie aan het maken...(had het inmiddels al vervangen voor die andere telfeoon kopie:)) maar dan overnieuw proberen :) laat het nog wel weten :D

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    hmmm dat doet hij dus niet :( hij ziet dan niet reserve kopie die ik net heb gemaakt :(:(:(:(

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    volgens mij vriend kan je de reserve kopie van mijn eigen iphone 3s met ios5 niet overzetten naar iphone 3 omdat die geen ios 5 aan kan. en downgraden kan niet volgens mij

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Je moet je adresboek in iTunes synchroniseren met je iPhone

Je moet dus "adresboek" in iTunes aanvinken en dan de iPhone synchroniseren.

7. SeaShell

Idd.

Heb je een iPhone 3G of 3GS? Want iPhone 3GS heeft ook gewoon ios5, een 3G niet

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik heb zelf 3GS

die reserve is iphone 3 volgens mij (echt een oude)

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    dat doet hij dus niet.... pfff...doe het synchroniseren met bijv. outlook en gmail...maar alles wat ik zie zijn niet mijn contacten in gmail of outlook :x aaarrghhhh.....

wel staan ze in mijn icloud...maar daar heb ik natuuurlijk op iphone 3 geen hol aan....:cool:

ben echt super blij met mijn iphone...maar dit was vroeger met een nokia toch een stuk simpeler;)

10. SeaShell

Heb je de oude 3G als nieuwe iPhone gecontinueerd in iTunes? Dus GEEN reservekopie terugzetten. Dan moet het aanvinken gewoon lukken van adresboek in iTunes en moeten ze op de iPhone verschijnen

Hier ook een Apple computer, dan werkt alles veel makkelijker idd als met een Windows pc en een iPhone

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    volgens mij is de enige oplossing een imac te kopen ;)

nou ja...ga maar hopen dat hij snel gefixt is en dan ga ik nu maar belangrijkste nummers in de reserve iphone zetten.

bedankt voor meedenken !

12. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

iPhone 3 werkt niet met iOS 5. Denk dat ie daar de mist mee ingaat.

13. SeaShell

Daarom moet je de oude iphone 3G als totaal nieuwe instellen in iTunes. Je begint dan als het ware "schoon"

Dan vink je de Apps aan die je erop wil hebben en vink je het adresboek aan in iTunes en daarna synchroniseer je de iPhone

Hier iTunes icm een oude iPhone 3G en iPhone 4 ( de ene dus op ios4 en de andere op ios5 en) nooit problemen mee gehad, ook niet toen ik nog een Windows pc had

Share This Page