Onze dochter van bijna 6 jaar, wordt 8 december 6 jaar. Nu hebben we voor sinterklaas alles wel op orde, maar voor haar verjaardag nog niet. We hebben een grote familie die vraagt naar ideeën.. wie heeft nog leuke tips voor een (bijna) 6 jarige meid.
- Lego - Knutselspullen zoals gips gieten, pons ,kartelscharen, stiften, waterverf, wiebeloogjes. - Smart game - gezelschapsspel - boek - puzzel - fleece deken of 1 waar je met je benen in kan zo dat je een zeemeermin of iets dergelijks bent. Lekker voor de winter. - badschuim doet het hier ook altijd goed. - leuke tas of rugzak. - buitenspeelgoed springtouw, trampoline, step, skippiebal. - iets voor haar kamer zoals een leuke lamp. Bureau, een zitkussen etc
Schaatsen, slee, … al weet je natuurlijk nooit wat voor winter we krijgen… Misschien een leuk tijdschrift. En dingen die op gaan, zoals badschuim, badbruisballen en knutselspul ed.
Die van ons heeft diamond painting ontdekt (wel de kleintjes hoor, want als t langer duurt is ze er klaar mee maar motorisch kan ze t prima aan) en is een ontzettende knutselfanaat. Glitterpapier assorti, eenhoorn gips gieten (zelf ff voorgieten) en dan schilderen nagelstudio (zag m bij lidl geloof ik) kist met verkleedspullen als dat een ding is makeup tafel
Een leuk dagje uit? Verder dan dat kom ik ook niet. Wellicht wat minder pakjes voor 5-12 en een paar daarvan overhevelen naar de familie voor haar verjaardag?
proef abonnement op een tijdschriftje ? smart games zijn inderdaad ook leuk: https://www.bol.com/nl/nl/b/smartgames/4493615/4279522790/?rating=all -zitten ook best wat opties bij voor 9,95 nog lego opties? oefenboekjes? https://www.bol.com/nl/nl/p/oefenboek-eerste-leesspelletjes/9200000098563139/?Referrer=ADVNLPPcef0b3000a599b69004824d8a3000006502&utm_source=6502&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl
Mijn kids zijn beide met kerst jarig en ik zelf na Sinterklaas, dus ook zo’n fijne maand haha! Cadeau ideeën zijn hier altijd: - Skeelers - Lego (Friends) - Playmobil - Barbie spulletjes - Alles met/over paarden - Bioscoopbon - en knutselspullen zijn altijd goed