Sinterklaas op werk vanaf 3 jaar

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Moniki, Oct 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moniki

Moniki Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    1,305
    2
    38
    Naar aanleiding van een topic bij baby en dreumes, hier ook even een vraag over de sinterklaasviering op mijn werk.

Bij mij op het werk is de sinterklaasviering voor kindjes vanaf 3 jaar.
    Nu zit ik er dus mee dat Sil z'n zusje niet mee mag en ik heb geen idee wat ik hem vertellen moet waarom Romée niet mee mag (en het zijn echt 2 handen op 1 buik, dus ik voorzie drama's :p).

Iemand een geniaal idee wat ik hem vertellen kan waarom ze niet mee kan/mag? ;)

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Omdat Romee nog geen 3 jaar is? ;)

3. biseco

biseco Actief lid

Apr 5, 2006
    316
    40
    28
    omgeving rotterdam
    Ik zou zeggen dat het alleen voor grote jongens en meiden is. En dat hij al een hele grote jongen is en daarom wel mee mag naar het sinkerklaasfeest en zijn zusje nog klein is en daarom niet mee mag. Werkt hier altijd perfekt

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik zou het ook houden op het leeftijdsverschil: jij bent al 3 en je zusje nog niet daarom mag ze nog niet mee.

Dat probleem zul je toch wel vaker hebben: psz, volgens jaar mag hij naar school, maar zuslief nog niet, etc.

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Krijgt je kind daar ook een cadeautje? Geef dan de jongste ook een cadeautje. Verder niets zeggen en gewoon weg gaan met de oudste. In de auto vertel je dan pas wat jullie gaan doen. Bij thuiskomst is je jongste ook blij want thuis is piet langs geweest om een cadeautje te brengen.Ze gaan nu samen spelen met hun nieuwe cadeaus... opgelost!

6. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    dit lijkt me idd een goede oplossing!

wel jammer eigenlijk dat het vanaf 3 jaar is, bij mijn man op zijn werk hebben we ook een sinterklaasviering en daar zijn gelukkig alle leeftijden welkom als je het maar even doorgeeft!
    mijn zoon is 2 en dochter 3 en zou het echt jammer vinden als zoon niet mee mag want die vind het ook geweldig!

Share This Page