sinterklaas op werk

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Hmm ja ach, het is toch al leuk dat ze iets aan sinterklaas doen? Hier doen we er helemaal niet aan, dus ;) Het is iets extra's van het bedrijf, en niet iets wat ze moeten doen, dus ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom je het zo belachelijk vind.

Als je er bij wilt zijn als je kleinde sint voor het eerst ziet, dan ga je toch ergens anders sint kijken? Of je man verkleed zich als sint, ook erg leuk! :D

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn zus gaat ook nooit mee naar het sinterkllaas feest op haar man's werk

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik lees net in mijn werkmail dat er bij ons dit jaar helemaal geen sinterklaasfeest wordt gegeven... Dat vind ik erg jammer.

Maar zoals gezegd, je man en dochter kunnen er toch een leuk uitje van maken, het is al leuk dat het uberhaupt doorgaat.

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik snap wel dat je er flink van baalt hoor, maar zo'n ramp is het toch ook weer niet?
    Als je echt persé samen de eerste keer samen erbij wil zijn, kun je dan niet proberen naar een intocht in jullie dorp/stad of omliggende plaatsjes te gaan?

5. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Mijn man en ik hebben dezelfde werkgever dus voor ons geldt dit niet. Maar de partners mogen wel mee. Er werken duizenden mensen bij de gemeente en elke dienst heeft zijn eigen Sinterklaasfeest en er zijn ook mensen die geen of oudere kinderen hebben.

En wat zoals reeds werd aangehaald, het is voor je man wel leuk om even met je dochter samen te gaan. Ik vind het te ver gaan als je hierom zou zeggen dat er dan niemand mag gaan. Ga in tussentijd jezelf lekker verwennen, baderen, winkelen, lekker lunchen of e.d.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik snap je heel goed,

maar ja aan de ander kant moet je blij zijn dat het er is.
    want zo wel bij mijn man als bij mijn is er geen sinterklaas feest.

7. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier afgelopen zondag sinterklaasfeest gehad van mijn werk.
    En we moesten ook opgeven met hoeveel mensen we kwamen.
    Partner mocht gewoon mee.

Vind zelf dat ze wel rekening hadden kunnen houden met partners.
    Is juist leuk om dat met zijn allen te doen.

8. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Het argument 'dat het al leuk is dat het bedrijf het doet in deze crisistijd' wat ik hier soms lees gaat bij ons niet op. Het wordt georganiseerd door de personeelsvereniging en daar betaal ik maandelijks meer dan genoeg aan. Lijkt me logisch dat daar ook wat tegenover mag staan.

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij gaan zaterdagmiddag sint vieren met het werk van mijn vriend (ik eigen bedrijf dus geen sint)
    wij gaan naar een camping/indoorspeelhal waar de kids eerst mogen spelen en daarna met zn alle feestvieren, we mochten zelfs kado`s opschrijven.

mijn vriend kreeg wel een waarschuwing dat hij niet in de ballenbak mag hahah

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Dat zou ik dus nooit doen ;)

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Bij ons op het werk geen Sintfeest. WErken voor dezelfde baas, dus geen partners ging bij ons dan sowieso al niet op ;)

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hier is er ook geen sinterklaas op het werk maar op de creche en er mag ook maar 1 ouder meekomen ivm plaatsgebrek .. bij mijn oude werk was dit ook het geval , denk dat het best vaak voorkomt hoor.. maar begrijp wel dat je het graag zou willen zien dat je dochtertje sint voor het eerst ontmoet .

13. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    bij mijn vriend was het maanden geleden al bekend, en mocht je via een lijst 1e en 2e keus opgeven voor een cadeautje. het was gezellig en zijn met zn 3en heen geweest.

bij mij is het kort van tevoren besloten, we "moeten" dus zelf een cadeautje van rond de 7,50 kopen en dat inleveren, bedrag krijgen we terug. ook hier gaan we met zn 3en heen as zaterdag

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum

Daar heb je ook helemaal gelijk in! Dat is een ander verhaal. Wij hebben geen personeelsvereniging dus het wordt door de baas zelf betaald, maar dit jaar dus helaas niet.

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Bij mijn man is ook geen sint feest eigenlijk wel logisch denk niet dat de sint op de bouw gaat zitten hihi.Vind het wel gek dat de partners er niet bij mogen zijn! dan zou ik al zowiezo niet gaan dan ga ik liever ergens anders sinterklaas opzoeken. Is toch leuk om de reactie van je dochter te zien en niet via via te horen...niet?

16. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Bij mijn man op het werk mogen de partners er ook niet bij. Het feest wordt daar georganiseerd door de pv. (hij zit er zelf in). Ze houden het feest in de kantine en die is gewoon niet groot genoeg voor zoveel ouders. Er komen ongeveer 55 kids en maar 3 ofzo zijn van 1 gezin, de rest zou dan met 2 ouders komen. Dat zijn dan meer dan 100 ouders!
    Hier wordt tijdens de jaarvergadering van de pv ook altijd weer over geklaagd. Het kan wel geregeld worden dat er een aparte ruimte wordt afgehuurd, maar dan moeten de medewerkers een hogere pv bijdrage betalen, of een eigen bijdrage aan het sinterklaasfeest, maar dat wil dan ook weer niemand.

@ ts : wist je dan niet eerder dat je niet mee mocht, lijkt me niet dat ze dit van de week pas afgesproken hebben op het werk?

17. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Mijn man zit bij defensie en daar hebben ze volgende week zaterdag Sinterklaas feest, ik mag ook niet mee volgens mij..
    Het is ook pas voor kindjes vanaf 3 jaar, dus m'n man gaat gezellig met de oudste heen. Kan ik alvast alles klaar maken voor 's avonds als de sint bij ons komt.:)

18. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Nou, ik kan je vertellen dat de kinderen het fantastisch vinden!
    Ik heb nog niemand horen klagen dat het zo jammer is dat de ouders er niet bij mogen zijn. Het vermaak is zoiets als knutselen of poppentheater. Vinden ze echt heel leuk. Daarna om de beurt bij Sinterklaas je kado ophalen en allemaal tegelijk uitpakken.
    Mijns inziens is Sinterklaas op de eerste plaats een kinderfeest. Als Sinterklaas op school komt zijn de ouders er toch ook niet bij?

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ruilen? :D

Ik moest zaterdag met vrienlief mee naar Sinterklaas, maar ik vind er eigenlijk geen hol aan...al die vreemde mensen, superdrukke kids...
    En als ze zo klein zijn snappen ze er toch niet veel van, die hele Sinterklaas hype. ;)

20. sannoukje

sannoukje Lid

22 jul 2006
    86
    0
    0
    het is vooral een kinderfeest toch.
    En je kunt altijd foto's kijken achteraf.
    Ben zelf nooit geweest tot ze oud genoeg waren om het zelf leuk te vinden.
    Partners mogen trouwens ook niet mee

Deel Deze Pagina