ik heb dit ook vaak al gehad maar met andere dingen,, mijn man werkt op een grote school waar ze vaak etentjes hebben en dan mag verdomme de partner haast nooit of nooit mee. zit je daar alleen thuis bel je man p hoor je gezellige geluiden van de eet tent en geklets murffff daar wordt je sagie van zowaar hebben dit keer een eind jaars feest waar de partner wel mee mag. maar kan begrijpen dat je daarvan over de zeik raakt..
Hoezo ben je daar kwaad over? Hij werkt daar, jij niet. Sorry hoor, maar als je mee zou mogen is het leuk en zo niet dan niet. Jammer misschien, maar zo is het. Als je graag met je dochter naar Sinterklaas wil gaan, kun je ook naar de intocht gaan (is nu alleen wel te laat) of misschien naar een winkelcentrum waar hij ook komt?
mijn vriend heeft bijna iedere week wel iets van zn werk, dan uit eten met die klant, dan proberen die klant binnen te halen, dus weer uit eten dan feestje zus, feestje zo. en dan nu gaan zeiken over de crisis.. vind het gewoon een beetje krom. zijn ook wel naar de intocht geweest, maar sinterklaas zelf was erg ver weg, ze heeft voornamelijk zwarte pieten gezien. we stonden precies aan de verkeerde kant, boot stopte 10 meter links van ons en ging de andere kant op. dochter was uiteindelijk wel bang van sint, durfde niet op schoot, pieten vond ze geweldig. (vaag kind, ik zou et eerder andersom hebben). blijkbaar heeft ze heel veel lieve dingen gedaan daar, zoals een klein jongetje aan de hand mee leren lopen, ze heeft gemoonwalkt (!!!!????), en vriend was zo aardig om de camera te vergeten.:x (had m bovenop zn portemonnee gelegd, met extra batterijen voor geval dat, en nog vergeten!) naja, zij heeft genoten, daar gaat het om. vriend gaat nog wel proberen om fotos van collegas te regelen.
Lijkt me logisch dat je niet mee mag naar etentjes het is tenslotteje man zijn werk niet jouw werk...snap niet dat je je daar druk om kan maken
maak mij daar niet veel druk om het is gewoon niet zo leuk, vooral als je al iets gepland of elkaar wiening ziet. mij kan het ook geen ene reet schele maar als het erg vaak gebeurt vind je dat wat minder.. vooral als je elkaar voornamelijk door de weeks s'avonds pas weer ziet. ik denk dat het weer aan ieder zijn sytuatie ligt hoe het valt als zoiets vaak voorkomt. mijn man vind het ook niet leuk als ik op reis moet voor de zaak of een etentje hebt en als we het kunnen vermijden en samen kunnen zijn dan doen we dat graag voor elkaar. laten we zeggen we zijn na 11 jaar nog twee kleffe spekjes in een punt zakje