Club: ongeduldig en bijna neurotisch :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben LiveLife, 28 jaar en geduld komt niet in mijn woordenboek voor...! N.a.v. een topic op het forum bedacht ik me om een club te openen voor de ongeduldigen en bijna neuroten ;) onder ons! Veel clubs zijn al aardig vol, dus ik doe eens een poging!

Groetjes!

2. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    hey hey..
    Ik sluit me natuurlijk aan haha..
    Vind het wel grappig, wilde ff mn verhaal kwijt en nu wordt er een club van opgericht !:D.
    Maar goed hier zijn beetje hetzelfde verhaal.. Spannend dus!

3. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ja joh, zo snel kan het allemaal ineens gaan ;).

Maar over een paar dagen mag jij al testen! Ik duim voor je! Ik zit op dag 1 van een nieuwe cylcus... Dit gaat een lange 32 dagen worden...!

Ik vind het heerlijk om af en toe die gekke acties kwijt te kunnen, zonder dat je echt als een dolle wordt aangezien, hahaha. En dan kan het op een forum zoals deze gewoon zonder gene!

4. Nynke76

Nynke76 Niet meer actief

Zeg livelife wat een goed idee ;)) We kunnen elkaar nu heerlijk lastig vallen met ons gezemel. Mijn naam is Nynke, 35 plus en we zijn bezig voor ons eerste kindje. Al druk aan het temperaturen om te kijken of ik een ei heb. Deze gelukkig tien dagen geleden ontdekt aan de hand van mijn temp en ovulatietesten en nu maar afwachten. Ook niet mijn sterkste kant, ben zo blij dat ik niet de enige ben. Welkom voor iedereen die bij het bijna neuroten clubje gaan horen. Gezellig.

5. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Dank je Livelife!
    Ja vind het super spannend! Ik had vandaag al een test gedaan! Kun je zien hoe slecht ik tegen wachten kan :D.
    Natuurlijk was ie negatief! Nu maar hopen dat hij over een week wel positief is!
    Ik duim ook voor jullie!!:)

6. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan vinden zonder naar de link te moeten..:)
    Laat maar heb m bij mn profiel erbij gezet...:D

7. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hi Nynke, join the club, welkom!

Dus voor jou breekt ook een spannende periode aan! Wat fijn dat je je ei hebt kunnen vinden. Ik ben nog niet aan het temperaturen geslagen, maar wel de ovutesten. Maar ik ga nu voor de volgende ronde toch ook echt een temperatuuragenda bijhouden... Wanneer ga je testen? Wachten tot je NOD is zeker niet bij he? ;)

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ohjee, lukt het niet?

Forum, en dan hoofdstuk Kinderwens, dan onderaan zie je de Zwanger Worden Clubs. Daar vind je deze club.

9. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Jaja! Hahaha nu zie pas hoe het werkt hahah!
    Maar goed daar gaat hier helemaal niet over he hahaha!
    Btw ik ben 23 (bijna 24) en we gaan voor een tweede kindje..
    Moet zeggen dat ik helemaal niet thuis ben ovu testen!
    Ik zie hier wel dat heeel veel vrouwen ze gebruiken..
    Lijkt me best wel makkelijk..

10. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Meiden,

mag ik me bij jullie aanmelden. Ik ben ook erg slecht in wachten. En ik moet nog 66 dagen wachten tot wij stoppen met de pil.

Weet van mijn 1e zwangerschap ook nog wel hoe lang alles duurt tot je ei en daarna tot je NOD.

Maar in ieder geval iedereen succes!!!

11. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    @ mamavangwenn: Gezellig!!
    Ow dat duurt dan nog ff idd! Hopen dat je dan daarna snel zwanger wordt! En zo zie je maar weer dat het voor heel veel vrouwen erg is om te wachten hah!

12. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik had het volgende al in jouw topic geschreven:
    Forum: hoofdstuk Kinderwens, dan onderaan zie je de Zwanger Worden clubs, en wanneer je die opent moet onze club er ook bij staan. Maar het aantal reacties op andere clubs per uur zijn ook megaveel, dus als wij niet elke minuut een update plaatsen staan we waarschijnlijk op pag. 2 ;):D

Wat gaaf dat je al (voor mij dan al ;)) voor een tweede kindje gaat! Heb je een meisje of een jongen? Ik ben ook nog niet overal in thuis, maar ik vind fantastisch om me in te lezen en gewoon met 'lotgenoten' hierover te kletsen en informatie uit te wisselen. Wanneer ga jij testen?

Weten bij jullie familie of vrienden het trouwens van de (actieve) kinderwens?

13. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Welkom Mamavangwenn!

Ik hoop voor jou dat het maar snel augustus mag worden! Is het een bewuste keuze om dan te stoppen en niet eerder? (je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ik vroeg het me af).

14. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja een bewuste keuze omdat ik afgelopen februari met een nieuwe baan ben begonnen en niet gelijk zwanger wilde worden.

En mij nog even de tijd te geven om er toch echt aan te wennen dat er een 2e bevalling gaat komen (wel een geplande keizersnede). Want ik heb om het zo maar te zeggen een helbevalling gehad.

15. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ja, dat begrijp ik inderdaad. Dat was voor mij ook de reden om onze kinderwens met een jaartje uit te stellen... Ik kon een stap omhoog in functie en wilde me daar ook voor 100% voor inzetten en niet na 2 maanden aangeven dat ik zwanger ben.

Ohjee, een helbevalling? Hoe oud is je kindje nu? Ik heb zelf nog geen kindje, maar ik kan begrijpen dat je alvast aan het idee van een bevalling moet wennen. Lijkt me heftig!

16. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Stom van me, ik zie dat je dochtertje 1 jaar en 3 maanden is... Ik vind het wel een mooi leeftijdsverschil dan tussen de oudste en de jongste!

17. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    #17 Happymom2010, 19 jun 2011
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
    Ja idd voor heel veel meiden is dat "al" hoor.. Maar ik ben al ruim 9 jaar samen met mn man waarvan ander half jaar getrouwd..
    Wij wilde allebei vrij vroeg een kindje.. Nu is ons zoontje pas geleden 1 jaar geworden en vinden wij dat een mooie "mijlpaal" om voor een tweede te gaan! En heb het er met mn zussen toevallig over gehad deze week en een goede vriendin van me weet t.. Verder vind ik het niet nodig om het met meer bekende te delen nu.. En mama van gwenn: is idd te begrijpen dat je ff wel wachten en wat erg dat hè zon slechte bevalling hebt gehad, is niet fijn als je er verschrikkelijk naar terug kijkt.. Hopelijk gaat t bij de tweede veel fijner als er een keizer snede word gepland..

18. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Geweldig zo'n jeugdliefde! Mijn vriend en ik zijn dit jaar 10 jaar samen, dus een baby is een fantastische bekroning op onze liefde. Oeh, wat klinkt dat zoetsappig :)...!

Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn!

19. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahhaah, ik heb een week voor NOD al een test gedaan ;)
    Was geloof ik 6 of 7 dpo hahaha...
    Gelukkig moest ik daarna op kamp 3 dagen, dus kon ik echt niet testen... En toen ik terugkwam die avond gelijk een test gedaan en positief :D:D
    Ik hoef dus niet te wachten, maar ben wel ongeduldig!

(Wil die echo nu al!)
    O ja, morgen nacontrole bij de gyn voor mijn mk en dan ga ik ook alvast vragen voor een echo ahhaha.
    meer dan een speldenknop zien we toch niet, maar gewoon ff om te kijken ;)

Hoezo ongeduldig?
    Zit ik hier goed? ahahah

20. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Het kan dan wel "zoetsappig" klinken maar t is prachtig zo!
    Dat t bij jullie ook maar snel raak mag zijn! En idd waren super jong en toch aan elkaar blijven plakken haha..

Deel Deze Pagina