Ik verf mijn haar al jaren.. Van mijzelf was ik blond, maar dat is wat een muizig kleurtje geworden vind ik zelf. Maar de laatste tijd valt mij op dat het er wel erg wordt uitgewassen. Ook al koop ik de duurdere permanente kleuring, toch lijkt het alsof ik serieuze bloedingen heb als ik onder de douche ga.. Dramatische scènes zou ik kunnen spelen in een triller.... Ligt dat nou aan mijn haar of ontkom je daar niet aan als je je haar kleurt
net mijn zusje gebeld en die zegt dat ik mijn haar moet spoelen met koud water als ik het verf.. misschien een tip voor meer dames hier
niet goed gelezen je kleurt dus rood... ik ben vandeweek model geweest voor een kapsalon en kreeg 2 onderhoudsprod mee een shampoo 2 keer per week(de rest wel spoelen maar zonder shampoo) en 1 keer per week/2 weken een kleurmasker zal zo foto plaatsen
er zit altijd wel rood pigment in donkere kleuren.. als je net gekleurd hebt geeft het altijd wel wat af.. maar niet vaker als 2 keer wassen
Je moet zorgen dat je het haar weer goed sluit na een kleuring. Dus na het uitspoelen en creme erin, die ook de eerste 2 x na het kleuren nog gebruiken.
is je haar poreus? want dan kan het zijn dat je haar de kleur niet meer vasthoud. als dat niet zo is, kun je misschien wel het infonummer bellen wat op het pak staat? want het lijkt mij abnormaal dat dit zo lang blijft afgeven... en het is wel verf, geen spoeling?
nou ik heb goed opgelet vandeweek maar rood is een moeilijke kleur om vast te houden en loopt erg snel terug in kleur koud water laat de kleur het mooist dus hoe heter het water hoe meer terugloop
weet ik eigenlijk niet of het poreus is.. het is wel mooi glazend en gezond lijkt het.. Ik weet ook zeker dat het permanente kleuring is, daar let ik goed op. Maar ik kan bijna niet bellen met het infonummer. Het is bij beide merken zo, dus aan de kleuring kan het dan toch niet liggen?