waar ik nou benieuwt naar ben is of er hier nog meer van die voetbal gekken zitten zoals ik ik zat tot 1 maand voor mijn bevalling elke wedstijd in het stadion van mijn clubbie oke 1 niet omdat ik die te gevaarlijk vond voor een zwangere. maar ik ben de enige vrouw in mijn omgeving die zo gek is op voetbal dat ik met regelmaat te horen krijg dat voetbal een mannensport is en ja het is best erg bij mij als ze verloren hebben ben ik niet te genieten voor mijn vriend en dit jaar gaat het zeer slecht dus de gevolgen begrijp je wel....
Voetballen een manne sport =; Nee hoor ik heb altijd gevoetbald tot aan mijn eerste zwangerschap. Ik heb altijd hoog gespeeld en ging dus door het hele land. Ik was zelfs uit genodigt voor het Nederlands dames team maar net voor de training scheurde mijn knie banden af en werd door het nederlands team afgekeurd. Wie weet was ik misschien nu niet getrouwd geweest. Voetbal was mijn alles en was vrij jong toen ik er mee begon. Jaren later waren er jongen die mij wel zagen zitten maar wilde nooit want voetballen was mijn grote vriend Zondag`s zat ik ook vaak bij mijn clubie te kijken(utreg) En door de weeks druk met trainen. Ook deed ik nog zaalvoetbal er bij dus tijd had ik nooit over Nee voetballen is ook voor dames hoor ben het helemaal met je eens. Ze zullen net als bij korfballen moeten doen gemengd Lijk mij wel wat Grapje hoor.
ik kijk voetbal en mijn vriend kijkt f1. heb paar jaar lang seizoenskaart van ajax gehad, ging ik iedere week heen. dat verslofte, nu volg ik ze nog steeds hoor. gisteravond gezellig heerenveen-ajax, daarna lekker filmpje gekeken.
nou mijn vriend is blij want mijn clubbie heeft net gewonnen(f'noord) wel jammer dat je net voor je bij het nederlands team zo'n erg iets krijg maar misschien was het wel een geluk bij een ongeluk
Jho dus je was hartstikke goed! Ik niet hoor, gewoon amateur niveau. Ook veel bij AJAX geweest, maar de laatste tijd wat minder. Kijk natuurlijk wel voetbal op tv.
Ik vindt voetbal ook niet een mannesport, als er leuke wedstrijden gespeeld worden kijk ik ook gewoon.
Vind het ook geen mannensport. Speel al ruim 10 jaar zelf voetbal en mijn mannetje is trainer Voetbal op tv vind ik iets minder leuk maar kijk wel altijd de samenvattingen op Talpa.
Voetbal is zeker geen mannensport! Ook ik heb vroeger gevoetbald, niet zo heel lang hoor! Ik was beter in paardrijden en waterpolo dus heb me daar op gestort. Ook zit ik elke wedstrijd bij Fc Twente, zowel uit als thuis in binnen en buitenland. Heb al 21 jaar een seizoenkaart ( ben 26 ). Dus voetbal is zeker ook voor vrouwen! Bij mijn cluppie gaan ze zlefs beginnen met proffesioneel damesvoetbal. Groetjes Nonnekuh ( die erg blij is na de 4-0 winst zojuist )
Ik voetbal ook weer na de geboorte van Leo. Ik ben er mee begonnen toen Ilse een half jaar was, daarvoor deed ik eigenlijk niks Maar een mannensport? Misschien omdat de 3e helft zo populair is?
Nou inderdaad voetbal is echt niet alleen maar een mannensport. Ikzelf heb net mijn laatste wedstrijd gespeeld, maar als ik bevallen ben hoop ik toch echt wel weer het veld op te kunnen, dus volgend seizoen hoop ik er echt weer bij te zijn. Nu fluit ik alleen nog wedstrijden. En die derde helft kunnen wij ook wel wat van hoor.
wow meiden! ik sta er helemaal van te kijken dat er hier zoveel meiden zitten die ook voetballen.. en ja jullie raden het al.. ik voetbal zelf ook.. ik ben de keepster van ons damesteam.. Verder hebben wij seizoenskaart voor Feyenoord en Excelsior.. en mijn man voetbalt zelf ook.. gekker nog.. afgelopen 2 juni zijn wij getrouwd.. en wij hebben onze eerste fotoshoot gedaan bij onze eigen voetbalclub.. (hebben wij elkaar ook ontmoet) en na het trouwen zijn wij naar de KUIP gegaan.. voor vervolg van fotoshoot.. Hoe bedoel je .. voetbalgek.. Ook kregen wij een film te zien op ons feest... van alle feyenoord spelers die ons feliciteerden en ... als toetje.. kwam dirk kuijt weer in beeld.. en hij vertelde ons waar onze huwelijkreis heen ging.. nou is dat niet cool!
haha wat een leuk onderwerp! Ik kijk vaak voetbal... en vertel vervolgens de uitslagen aan mijn man . Ik had wel op voetbal gewild maar helaas ivm met hypermobiliteit werd het afgeraden. Dus zwem ik.
Ik ben zo te zien niet de enige die van voetbal hou. en dat verhaal over die foto's bij de kuip. dat zou ik ook graag willen maar moet ik eerst mijn vriend zover krijgen om te willen trouwen hahaha en misschien is trouwen in de kuip ook wel een optie. ik kan ook niet wachten tot mijn kleine man groot is dat ik weer naar een wedstrijd kan. want mijn vriend gaat nu nog met regelmaat naar fc dordrecht en ik wil de sfeer daar ook wel eens mee maken nu het een keer heel goed gaat en dordt is ook leuk omdat je naar alle uitwedstijden kan gaan zonder speciale seizoenskaarten kom je ook nog eens ergens. vooral als ze een keer promoveren gezellig naar amsterdam en eindhoven maar dat zal wel een droom blijven
ja was heel erg tof in de kuip! als je daar wilt trouwen kan je dat in combi doen, met een rondleiding of iets anders! wij deden voor onze daggasten een rondleiding! helemaal tof was het! groetjes Wendy
een rondleiding erbij lijkt me ook wel wat heb er 9 jaar gezeten maar heb nog nooit een rondlieding gedaan maar moet ik eerst mijn vriend op zijn knieƫn krijgen of ik doe het zelf op het scorenbord bij dordt maar het is zo lullig als hij nee zegt onder toezien van 3000 man
je moet ff kijken op http://020606.bruiloftsite.nl daar staan nog meer foto's van ons! bij mapje foto's en dan foto's fotograaf!
ik ben even wezen kijken wat een leuke foto's en jullie zagen er ook mooi uit. vooral de jurk sprak mij wel aan.
Ga regelmatig met mn mannetje naar de wedstrijden van het Nederlands Elftal, de sfeer vindt ik altijd fantastisch in et stadion, maar....... 3wat is nu eigenlijk buitenspel ?
Hoorde gisteren wat leuks. Een vriendin van mij gaat in Nijmegen trouwen. Omdat het stadhuis verbouwd wordt is de alternatieve locatie... het Goffertstadion! Hihi weet niet wat ik me erbij voor moet stellen, zal wel een zaal ervan zijn. Maar ik zag ze in gedachten al midden op het gras staan