Sinterklaas probleem: waar de schoen zetten?

Discussie in 'De lounge' gestart door adi, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

dat zou ook wel erg sneu voor je meiden zijn idd, als de hond ermee weg is.

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Tja, het zou me niks verbazen als er dan geen pepernoot meer in zit ;)

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vroeger hadden we thuis ook geen openhaard dus zetten we hem in de gang bij de voordeur. en elke keer als we hem mochten zetten zat er wat in. De pieten weten dus ook hoe een deur werkt haha!

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Vroeger zetten wij hem bij de achterdeur. Denk dat we dat als ons meisje groter is ook weer gaan doen. Hebben een losse brievenbus dus bij de voordeur gaat hem niet worden. Nu is ze er nog te klein voor. Mijn moeder had me ook wijsgemaakt dat zwarte piet een loper had. Met als gevolg: ik ging 's nachts wel eens kijken of ik zwarte piet zag :D.

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Toen wij klein waren altijd in de gang bij de voordeur onder de brievenbus.

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Whaha! Ja das ook een goeie ja. We zullen t merken voor vandaag zit er een cadeautje in lijkt me sterk dat ze daar iets mee doet (en zo wel , t is niet katbreekbaar volgens mij :p)

7. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de voordeur, kan Sint het mooi door de brievenbus mikken :D

(We hebben vanavond voor het eerst zijn schoentje gezet. Hij keek er wel heel bang bij en wilde zo snel mogelijk weglopen :))

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn cv staat op zolder dus dat gaat niet... (of bedoelen jullie bij de radiotor?) Hier hebben we het bij de voordeur gedaan.

9. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    hier hebben we ze op de vensterbank gezet , durf te wedden dat de kleine als eerst de kikkers op heeft voor ze een boterham heeft gehad en dan pas haar pakje opent haha

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wij zetten vroeger de schoen altijd bij de achterdeur. Nu hebben we een houtkachel met een brede verhoging er omheen, dus echt perfect om je schoen te zetten. Kan niet wachten tot mijn meiske haar schoen mag zetten, al snapt ze het dit jaar waarschijnlijk nog niet. Ach, dan doen we het maar om mama een plezier te doen!

11. adi

adi Niet meer actief

Ik denk dat het hier de voordeur (en vooral de brievenbus) wordt.

cv-ketel staat hier op zolder, tussen de wasmachine/ de droger en de vieze was. Niet echt een gezellige plek om samen liedjes te zingen, dus dat wordt hem niet.

Bedankt allemaal!

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik neem aan dat iedereen met cv gewoon de centrale verwarming bedoeld.
    En niet de ketel zelf. Die staat als het goed is bij niemand op een gezellige plek.;)

Hier worden de schoenen meestal op de vensterbank gezet of bij de achterdeur.

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

me vriendin heeft het voor de oven gedaan best grappig ...

Deel Deze Pagina