Hoi! Als ik het goed begrepen heb krijg ik een Buddha armband van mijn moeder als wij geregistreerd zijn! Ik heb al zoveel moois gezien op internet, en vroeg me al of er meer dames Buddha sieraden hebben hier. Wat heb je en wat is een betrouwbare webshop? Groetjes Roxanne
Ik draag al jaren Buddha to Buddha....it's my favorite Ik heb de breedste armband Batul XL (3 dikke rijen), een erg kostbare armband maar gekregen van m'n partner voor m'n 35ste verjaardag en het in verwachting zijn van ons eerste kindje. Daarbij een bijpassende ring. Ik had al de armband van het type Chain XL met de bijpassende ring. Ze blijven ook allemaal mooi, ben er zeer aan gehecht! Ervaring met een webshop heb ik niet, we hebben alles gewoon in de winkel gekocht. Mirre
Vriendinnetje van me draagt ook de Batul, maar een smallere versie. Staat haar ook heel mooi, maar ze is ook wat tengerder dan ik ben .... Bij mij passen grotere sieraden beter. Heb je al een voorkeur welke je graag zou willen hebben/krijgen?
Ik vind de Bianca erg mooi! maar daar hangt ook wel een prijskaartje aan! De Chain XL De Chris ook, maar lijkt op de Chain. En de Danny,maar die heb al in een imitatie
De Bianca kost ongeveer hetzelfde als mijn Batul (750,- euro) This idd een hoop geld..... De Chris vind ik ook erg mooi! Sierlijker dan de Danny
Zeker mooie sieraden allemaal, helaas zelf nog geen trotse eigenaar, maar ben bijna jarig dus wie weet hahaha...
Ik laat me gewoon verrassen over 4 weken! Tijdens de dag zelf mag ik mijn moeders set om, naast de Batul heeft ze er nog een en daar ook de ketting van. Kan zo snel niet een plaatje/linkje vinden.. Kleintje, welke vind jij het mooist?
Hier ook 3 armbanden en 2 kettingen. I love it. Het is kostbaar maar blijft erg mooi. Helaas geen ervaring met een webshop, hier gewoon uit de winkel
Heb ook even gegoogeld, vind t wel mooi maar zou mij niet staan en die prijzen tover ik ook niet zo uit mijn broekzak haha!
Jawel, maar dan spaar ik toch liever voor iets anders. Maar vind hem voor jou errug mooi, zou je goed staan!