Hoi meiden! Vanmiddag heb ik een topic geopend met de vraag of jullie ideeën hadden voor een surprise voor een vriendinnetje van mij. Inmiddels heb ik besloten om een theeservies voor haar te maken. Ze heeft mijn namelijk voor mijn verjaardag in maart (!) een high tea kado gedaan, maar dat hebben we nog steeds niet gedaan Nou ben ik ook geen ster in het maken van een gedicht , dus....wie kan mij daarbij helpen? Liefs Tamara
Dichten is toch niet zo moeilijk? Zou het wel nep vinden als je met een samengesteld gedicht van mede-forummers aan komt zetten.. Hebben wij ook eens gehad hier, mijn vader en broertje hadden allebei een gedicht gemaakt via een online gedichtenmaker, dan hoef je alleen maar een paar dingen in te vullen. Bleek alleen dat ze hetzelfde gedicht hadden, dus vielen ze door de mand. ;P Wat ik altijd doe is gewoon verzinnen wat ik ongeveer wil vertellen en zoek dan via een online rijmwoordenboek een woord dat erop rijmt. Kom ik niet verder met die zin, dan gooi ik de zin om zodat ie op een ander woord rijmt.
ik denk dat je een heel algemeen gedicht krijgt als je dit door mensen van het forum laat maken.. Wij kennen haar niet en persoonlijk vind ik de gedichtjes vol persoonlijke plagerijtjes het leukste. Maar toch een poging In maart was er een verjaardag waar deze sint jou ook zag. Wat was jij toen een lieve meid dat is werkelijk een feit jij kwam namenlijk aan met een top geschenk ik word weer emotioneel als ik er aan denk Jij en je vriendin samen aan de thee gewoon een middag heerlijk met zijn twee Allemaal taartjes en zoetigheid aan de cupcakes toegewijd. over de mannen heerlijk kletsen en alle details bijelkaar zwetsen uiteindelijk gieren van de lach en even huilen gewoon omdat dat mag Kilo's zwaarder naar huis toe gaan omdat je die laatste taart niet liet staan.. Dat kan je allemaal niet deren want voor zo'n dag wil je je gewicht wel vermeren Maar zucht ik toch met een traan.. die dag is dus nooit doorgegaan... Dus als een soort reminder een suprise geheugen finder
De Sint wil je even laten weten Dat je dit jaar keihard zal zweten Tamara heeft van jou namelijk nog wat tegoed en dat het zo laat is wordt flink beboet Ze is namelijk kwaad dat ze het nog niet heeft gehad En vraagt mij jou te straffen via dit geklad Zelf heeft ze de ballen niet om het recht in je gezicht te vragen Daarom komt ze bij de Sint, alleen maar om te klagen Dus lieve .... als je echt van je vriendin houdt Doe dan de volgende keer niet meer zo stout Geef haar dit jaar waar ze recht op heeft En zorg dat ze de hightea van haar leven beleefd Is het volgend jaar nog niet besproken Dan zullen de Sint zijn oren gaan koken Dan ga jij met veel gezeur en gehakketak Zo in je blote kont in de pietenzak
Dank jullie wel! Zo kom ik wel een eind denk ik Dichten is niet mijn sterkste kans, dus ik ben blij dat jullie me een beetje op weg hebben geholpen!