Wat zijn de favorieten luchtjes van jouw puberzoon? Tuurlijk gaan we samen ruiken in de winkel maar mijn puber kennende is hij er na 3 min wel klaar mee. En om gedoe te voorkomen wil ik alvast een kleine selectie maken. In mijn tijd was het de eeuwige Jean Paul Gaultier ahhh zó lekker vond ik die! Maar wat is het tegenwoordig?
Mijn zoon van 8 heeft de parfums van mn man ingepikt. Oa Calvin Klein en Lacoste dacht ik. En hij had pas voor mijn verjaardag een luchtje bij de Action gekocht, helemaal alleen. Het was alleen een mannenparfum. dus die heeft ie zelf ook maar gehouden en ruikt best lekker ook
@Bloempjelief. Ahhh wat een lieve actie van jouw zoon en wat grappig dat hij al zo met luchtjes bezig is. Mijn jongens hebben nu allebei een luchtje van Adidas ook bij de action vandaan. De ene ruikt echt super lekker maar die andere stink enorm . Mijn zoon heeft nu een vriendinnetje dus hij vindt het nu wel belangrijk worden.
Oh hier een hele lijst (inclusief dupes van Zara, die zijn erg goed). Gucci guilty intense Jean Paul Gaultier Zara Green Savage Zara Gold Zara Silver Paco Rabanne
Daar ga ik naar kijken! Zoon is nog niet van de luchtjes want het is teveel mannenlucht. Beetje zoals bij de gel dat is ook zo'n mannen lucht.
Mijn bijna 14 jarige heeft ook 'parfum voor mannen' op zijn lijstje gezet. Goed topic ha ha. Wat zijn dan een beetje lichte, frisse geurtjes? Ik kan zelf niet goed tegen bepaalde geuren nl.
One million paco robanne Sauvage dior Issey Miyake Olympia Eigenlijk koopt zoon nooit eigen parfum maar doet alles samen met man.
Ja dat doen ze hier ook! Al vind ik niet altijd even handig, vind het soms heel raar dat zoon hetzelfde ruikt als man haha
Ja dat herken ik ook wel! Al heb ik liever dat zoon het gebruikt en opmaakt dan man want die gebruikt het rustig ook als toiletspray en dat vind ik zo zonde.
hahha, nee dat wil ik liever niet idd. Ik zag op TikTok een dupes van dm met mannenluchtjes. Vrijdag gaan we toch die kant op dus dan ga ik meteen even ruiken of het wat is.
Zoiets is misschien ook een idee: https://www.douglas.nl/nl/p/5010079351 Soort dupes van Sauvage, Le Male, Invictus en One Million.
David beckham intimately! Die is zoooo lekker! Heb ik man ooit gegeven toen we verkering hadden, en nu 14 jaar verder verveeld hij nog niet! Tussendoor wel ook andere gehad maar blijf dit de lekkerste vinden!