Onze pokeball is klaar In de ball zit een geheime laag waar pokemon chocolade munten in zitten en het cadeautje.
Hier is ie ook klaar en mee naar school gegaan vandaag. Meeste credits gaan wel naar m'n man, ik heb er weinig aan gedaan. Oh en zoon natuurlijk, die heeft goed meegewerkt!
In de onderkant hebben we wat uitgesneden zodat we daar het cadeautje in konden drukken. De surprise kan dus helemaal intact blijven.
Inmiddels zien we foto's voorbij komen van school, zo leuk! Ziet er in ieder geval uit als een leuke dag!
Ik had de surprise van mijn jongste vanmorgen even naar de klas gebracht (te groot voor mijn dochter om de trap op te dragen), en het zag er super gezellig uit met alle surprises! Ben benieuwd wat ze zelf krijgen
Hier willen ze de surprises een paar dagen voor de viering binnen hebben. Dan worden ze uitgestald en kunnen de kinderen ze bewonderen. (Namen onderop zodat niemand ziet voor wie het is).
Doen ze hier inderdaad ook. Moesten gisteren al op school zijn. De juf heeft ook een paar dagen gezeten met een paar syrische kinderen en hun ouders, omdat die geen idee hadden wat de bedoeling was.
Papiermache was mislukt maar een piepschuim bal werkt ook. Even close up gedaan want op de anďere foto stond de naam van het kind. Bamboe hebben we uiteindelijk uit onze tuin geplukt veel echter dan knutselen. Cadeautjes tussen de bamboe gestopt. En met pakpapier een zak er om heen gemaakt last minute omdat alles nogal wankel was en een vuilniszak de boel zou ruïneren.
Dat was hier bij sommige kinderen overduidelijk. Zoon kreeg een heel mooi zonnestelsel en er is er maar 1 zo gek van de ruimte als hij Hier werd alles op dinsdagmorgen gebracht. De juf kennende denk ik dat ze bij 2 specifieke kinderen wel gecheckt heeft of die bezig zijn/de ouders het hebben begrepen, groep 5 dus ook de eerste keer voor deze gezinnen.
Hier was het niet helemaal begrepen. 1 had een ingepakte doos en daar zit een doos in. Geen knutsel niks. En 1 had een pizzadoos gepakt (gewoon uit de diepvries) en daar een ronde plaat karton in gedaan met wat gekleurd en wat geplakt. Wel jammer want ze hadden er nauwelijks tijd aan besteed en ze kregen zelf een prachtige surprise mee waar veel langer aan gewerkt was. Zoon was blij met zijn surprise. Hij weet dat de jongen de dagen die anders zijn moeilijk vind en knutselen was niet zijn ding. Toch is er samen met de ouders aandacht aan besteed dus hij was blij.