Jaa is een prima step! Mn buurmeisje gebruikt deze al een aantal jaar. Wij hebben een andere variant van de Lidl en doet ook goed z’n werk.
De vraag is wat wil hij ermee, alleen steppen of ook trucjes en naar een skatepark? In dat laatste geval zou ik eerder kijken naar een stuntstep
Het is vooral voor op en neer naar school en gewoon met buitenspelen. Hij is niet zo'n held, dus stunten met zijn step zie ik hem nog niet zo snel doen
Ik zou een stuntstep doen, mijn zoon had ook een step gekregen met grotere wielen voor zijn 7e verjaardag. Ik zag zo’n stuntstep ook niet zitten, raad eens welke step hij een jaar later had... En hij doet er geen echte stunts mee, gewoon lekker steppen en een paar “hopjes” ermee springen. Alle andere jongens die hij kende hadden ook een stuntstep.
Ja die is top! Mijn oudste (nu 9,5) heeft 'm al bijna 4 jaar en gebruikt m nog steeds regelmatig. Ook geen held verder dus stunten etc wil hij niet, gewoon lekker steppend ergens naar toe als hij een keer geen zin heeft om te fietsen of als we gaan wandelen, dan zijn ze te lui om te lopen en nemen de step.