Hier is volgend weekende echt een sinterklaasweekend!! Zaterdag namiddag is het songfestival van mijn werk , zaterdagnacht komen de kanootjes hier te staan en zondag de grote Sinterklaasshow in het Antwerps sportpaleis!!! We doen dit lekker gezellig met ons 3tjes
Wij vieren het gewoon vaker, zaterdagmiddag bij schoonfamilie, vind ik persoonlijk nooit zo boeiend . En dan zondagmiddag bij mijn familie en daar komen ook de sint en pieten langs en dan kado's dan mag hij 5 december nog zijn schoen zetten, en dan is het klaar. Ik zie het probleem niet van vaker vieren moest er niet aan denken om beide families hier tegelijk te hebben om sint te vieren die verschillen in vieren zijn te groot.
Wij vieren het ook wat vaker. Gisteren bij mijn schoonouders en schoonzus en zwager en kids. Dat vieren we wat kleiner. En bij mijn eigen familie vieren we het groot. Dan komt er ook een sint en twee pieten. Mijn ouders zijn gescheiden en dit jaar vieren we het bij mijn moeder en haar vriend. Maar mijn ouders hebben nog goed contact, dus mijn vader komt het ook meevieren. Heel leuk en zeker voor de kindjes. Ik zou er niet te moeilijk over doen. Het is voor de kindjes en de familie heel erg leuk.
Vandaag is er Sonterklaasfeest op de gym. Morgen vieren we Sint bij mijn s.ouders en dan komt ook mijn s.zusje, vriend & nichtje. Erg gezellig! We hebben een 'video van Sint' laten maken. Wo. vieren we het bij mijn ouders, met mijn broer, z.zus en de kids en do. thuis met z'n 3tjes. Mijn dochter vindt dit soort dingen super gezellig, dus ik denk niet dat het voor haar erg is dat we het meerdere keren vieren.
Ik zou iedereen gewoon bij jou thuis uitnodigen. Schone moeders heeft zich maar te gedragen. Doen wij ook. Alle opa's en oma's ( en ook de overgroot opa's en oma's ) komen. Mijn broer, mijn man zijn zusjes. Heel het huis vol, maar altijd gezellig. Staan nu 2 pannen snert te pruttelen, allemaal broodjes zijn in huis gehaald want wij vieren het morgen. Dan kan tenminste iedereen.
wij vieren t morgen met mijn ouders en schoonouders bij ons thuis. Zoontje krijgt t nog niet helemaal mee maar vind kadootjes uitpakken wel heel leuk (hij is 20 maanden) maar op zijn kdv vieren ze t ook echt met een sinterklaas enzo. Dus vond ik dat het nu ook best kon..
We vieren t om en om. Dit jaar sint schoonouders kerst mijn ouders en volgend jaar andersom Zo ook zelf nog tijd over. Oudste okt jarig en jongste jan dus ook genoeg kados in korte tijd
Ik ben nu al Sint en piet moe! Op oma's werk, op papa's werk, in het dorp, aan het strand! Ben blij dat we dit jaar besloten hebben thuis nog niets te doen, ze is pas 18 maanden maar vindt het wel erg leuk al. Ik hoop dat we er volgend jaar één avond/middag van kunnen maken ipv bij alle opa's en oma's.... Maar zouden zij besluiten er overal een feest van te maken gaan we braaf naar alle feestjes! (Hier zijn alleen wel echte afspraken over de kado's, niet belachelijk duur en niet belachelijk veel)
dat vroeg ik mij ook al af. persoonlijk vind ik dat grote onzin eigenlijk.. en hier zou oma t ook niet hoeven proberen (mn moeder doet dat zowiezo niet, mn sm zou t wel doen)
Wij vieren het wel in twee keer maar wel op onze manier. Dus een lijst die kadotjes kunnen ze halen per kind 3 en dan is het klaar. Zo hebben we de dingen die ze willen hebben en geen overschot aan rotzooi.
Vind oma erg leuk, werkt in een bejaardenhuis en al die omaatjes vragen elke week naar haar kleindochter dus tja... Het is niet mijn hobby, maar ze vond het erg leuk.
Ik zou het bij beide opa's en oma's vieren en dan het aantal cadeaus beperkt houden. Je kan ook prima een pyjama of dekbed krijgen van sinterklaas trouwens.