Ik denk dat het wel mee zal vallen. Ik heb toen ik een jaar of 6 was een koffertje gekregen met sinterklaas. Die had mijn vader van een vertegenwoordiger op het werk gekregen. Hij heeft een dikke week in't achterhuis gestaan voordat mijn moeder hem had ingepakt. Ik had niks in de gaten op 5 december.
Nou papa en mama zijn groot en sint is alleen voor kindjes En wbt dt kadootje.. Heb je nog een bon misschien kan je hrt anders ruilen? Of misschien iets anders kleins kopen als t budget t toelaat?
budget laat t helaas niet toe. moeten nu onze laatste spaarcenten gebruiken om boodschappen te doen komende maand. maargoed dat overleven we ook wel weer. Ruilen gaat niet want heb het van mp (2e hands dus) denk dat ik t gewoon maar inpak en 'Go with the Flow' en hopen dat zoonlief er niks over zegt op 5dec en anders brei ik er wel een verhaal terplekke aan vast. Dank voor alle reacties!
Dochter zag net t sint-inpakpapier in de kast.. Ik heb gezegd dat ik Sinterklaas meehelp, want misschien heeft hij zelf te weinig papier. Hij moet zoveel pakjes inpakken. Dan geef ik t aan hem als ie langskomt Hihi, heerlijk!