ons dochtertje van anderhalf heeft nu nog een standaard witte kamer. we willen binnenkort overgaan op een een persoonsbed en dan willen we ook meteen haar kamertje meisjes achtig maken. ik ben dus op zoek naar leuke tips,foto';s etc om wat inspiratie op te doen. ik vind roze en rood super.
Dit is onze baby / kinderkamer van onze dochter. Ze is inmiddels bijna 2,5 en ik denk dat ie nog prima kan. Zet er in plaats van een wieg / ledikant een juniorbed in en het is een gewone leuke kamer. Wij hebben gekozen voor Pip Studio behang en verder de meubeltjes wit. Ze krijg in het nieuwe jaar ook nieuwe kamer en hierin zullen we een zelfde idee uitvoeren. Misschien zelfs wel weer PIP behang.. ik vind het erg leuk
Dit is de kamer van mijn dochter van 21 maanden. Bekijk bijlage 283773 Gaat je dochter nu al in een eenpersoonsbed? Gaat dat nu al werken? Gewoon puur een nieuwsgierige vraag. Mijn dochter is namelijk iets ouder dan jouw dochter maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze nu al blijft liggen in zo'n bed.
leuk die kamertjes. over de vraag. we twijfelen enorm over het overgaan naar een groot bed maar ze slaapt op het moment erg slecht. ze ligt de hele nacht te bonken tegen de spijlen. ze lijkt te weinig ruimte te hebben. we hopen dat ze in een groter bed wel beter slaapt. ze zal er misschien wel uit komen, dat weet ik niet.
Onze oudste sliep ook met 19 maanden al in een peuterbedje omdat ze elke x met slaapzak en al uit dr ledikantje klom.
Mijn zoontje bonkte gewoon verder in zijn grote bed. Hij is inmiddels 4 jaar en doet het nog steeds...