Ik ben wel benieuwd of jullie ook je schoen zetten, en dus als ouders ook een cadeautje krijgen (van jezelf ), als jullie kinderen zijn/haar schoen mogen zetten. Of laten jullie alleen de kinderen hun schoen zetten? Om mij heen komt het beiden voor dus ik ben benieuwd wat jullie doen.
Alleen de kinderen zetten hun schoen hier. Daar zijn wij zelf mee opgegroeid, dus vandaar dat wij dat ook zo doen
Ja, mijn dochter zet ook die van ons, ze vindt dat dat absoluut moet. Maar wij krijgen dan een mandarijn, geen cadeautjes en ook geen snoep ofzo.
Hier alleen een kinderschoen.. en er is altijd wel een keertje dat we mee moeten doen. Voor dat spontane geval heb ik 2 van die kleine melk-Sjes in de kast liggen
Alleen de kinderen. Kinderen zijn ook stellig: sinterklaas is alleen voor kindjes . Mijn man heeft voor de grap wel eens eens zijn motorlaars gezet ("want daar past lekker veel in"), de volgende dag had hij een pepernoot en een briefje van sinterklaas in de laars. Dat de sint geen cadeautjes had voor grote mensen... de kinderen moesten erg gniffelen. "Dat zeiden we toch al papa!"
Hier alleen de kinderen. Heel af en toe verras ik mijn man wel eens met 1 x een kadootje in zn schoen. Maar meer ook niet.
Onze schoenen werden voor ons gezet, want dat moest... Wij kregen 1 losse pepernoot en het viel niet op dat er geen cadeautje voor ons was, want het eigen cadeautje was het enige wat ze zagen
Hier zetten we allemaal onze schoen en iedereen krijgt er iets lekkers in, maar alleen de kinderen een cadeautje
Dit inderdaad.... schoenen van papa en mama moesten ook....! Tja.. zeg dan maar eens nee. En wij gooiden het zakje pepernoten in onze schoen gewoon weer terug in de kast als de kinderen het niet zagen . Kadootjes doen wij eigenlijk toch al niet in de schoen. Alleen fruit en snoepgoed.
Dit vroeg ik me ook af haha, vroeger mochten wij maar 1 keer onze schoen zetten op de dag van de intocht en dan zetten mijn ouders hem ook en kreeg iedereen een kadootje. Gisteravond was ik er niet en mijn man had alleen de jongens hun schoen laten zetten. Misschien dat we later nog een keer met zijn allen schoenzetten.
Hier is gisteravond voor het eerst de schoen gezet, alleen door de kinderen. Zo ben ik het van vroeger uit gewend. Al heb ik vroeger mn ouders ook wel eens aangemoedigd ook hun schoente zetten. Ze hadden er dan volgens mij iets van een mandarijntje of wat pepernoten in. Als mn zoontje wil dat wij onze schoen zetten dan zal het ook zoiets worden.
Wij hebben onze schoen ook gezet, anders staat er heel zielig 1 schoentje. We hebben een heel leuk sinterklaas kleedje ( voetenmat met opdruk sinterklaas en dat je daar je schoen neer moet zetten) Samen gezellig liedjes zingen.