Sinterklaas: Zetten jullie als ouders ook je schoen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Madeliefje06, 13 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zetten jullie als ouders ook je schoen?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

Hier zetten ook alleen de kindjes de schoen, maar ik heb toch iedere morgen wat lekkers. Benjamin is nog te klein om zn kruidnootjes en chocola te eten, dus maak ik er maar chocolademelk van voor hem :D
    Vonden zn zussen de beste en eerlijkste oplossing.. en ik vind het ook wel okee mjammjammjam ;)

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze dochter wil graag onze schoen er ook bij zetten. Wij deden dat vroeger thuis nooit, maar ach... Waarom niet? In onze eigen schoen doe ik vaak een handje pepernoten en haar schoen wat uitgebreider met soms nog een klein cadeautje erbij. Ze mag twee keer per week haar schoen zetten.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

In principe zetten alleen de kinderen hun schoen, maar af en toe vragen ze of wij ook ons schoen willen zetten en dan doen we wel mee. Ik doe er dan bij onszelf altijd gewoon wat lekkers in.

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier zetten wij 1x onze schoen en dan krijgen we standaard een decemberkalender 😅 De oudste 2 geloven niet meer en willen nu geen schoen meer zetten en de kleintjes zijn nog te jong om het te begrijpen dus dit jaar voor het eerst geen schoencadeau voor ons.

5. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Wij zetten onze schoen ook. We gaan voor het eerst onze schoenen zetten volgende week zaterdag. Afgelopen zaterdag niet gedaan want we kwamen terug van een verjaardag en N was heel erg moe.
    Dus as zaterdag als de Sint in ons dorpje komt...
    Ik heb kleine kado's voor ons, het hele jaar door verzameld. Bijv uit de Action of Kringloop.

6. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Ik schoen zetten is bij ons alleen voor de kinderen. Maar met pakjesavond krijgen wij ook wat.

Opa beweerde dat hij wel zijn schoen had gezet, maar dat er niks in zat. Na even doorvragen bleek dat hij nietgezongen had. En ook al geen wortel. Tja.... Logisch dus :D

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier in principe ook de kinderen....Nu is mijn oudste 20, maar die is in de ogen van zusje van 6 en broertje van 4 ook gewoon een kind...

dus staat er naast 2 kleine schoentjes een grote schuit maat 46 :D

Ook als je 20 bent smaken pepernoten en chocolademuntjes lekker natuurlijk ;)

Wel ooit, toen de oudste nog heel jong was en geloofde naast zijn schoentje ál mijn schoenen in de gang gezet (zo'n 60 paar, de gang stond van voor naar achter vol met mijn schoenen) En dat kon toch niet volgens zoon. 1 schoen mocht maar, maar ja, ik gokte het er maar op. en kreeg uiteraard een boze brief van St Nicolaas dat dit niet de bedoeling was.....:p

8. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Nee, maar wij kregen gisteren wel een lekkere chocoladeletter! Die lag gewoon op de grond naast de schoenen van de kinderen, gelukkig.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vorig jaar moesten wij ook perse een keer de schoen zetten van de meiden. Ook dit jaar is dat al ter sprake gekomen dus ook dit jaar komen we er niet onderuit :D gewoon 1x. Vind het ook wel leuk om te doen.

10. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Neehoor, mijn zoontje is ook heel stellig: schoen zetten is alléén voor kindjes. Niet voor papa's en mama's. Ook niet voor baby's, want die zijn te klein en hebben nog geen schoenen :D

Hier staat dus gewoon één schoentje, maar we zingen gezellig samen en hij vindt het reuze spannend :)

11. Koon

Koon Niet meer actief

Onze zoon zet ze van ons allemaal.

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht

Ja mijn oudste heeft dat dilemma ook. Haar jongere zusje draagt ook nog geen schoenen. 'krijgt ze nu helemaal geen cadeautjes?'

Hier zetten trouwens alleen de kindjes hun schoen

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij ook gewoon alledrie.
    Deden mijn ouders vroeger ook

14. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.180
    10.724
    113
    Hier alleen de kinderen, en daar hebben ze het al druk zat mee 😄
    Wel propte ik al voordat we kinderen hadden soms een schoen van manlief vol kruidnootjes, of een chocoladebeest verstopt in de neus. Moest ik maar weer eens doen 😜

15. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Schoenen alleen onze zoon. Maar met pakjes avond ga ik denk ik wel een aantal voor ons ertussen doen. Geen idee wat...

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gewoon dingen die je toch al nodig hebt/wilde gaan kopen. Die nagellak, of een nieuw setje handdoeken/theedoeken, een boek of wat ondergoed/sokken, En uiteraard een chocoladeletter ;)

17. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Niet creatief had ik even gedacht aan de volledige naam in chocolade om aan het aantal te komen :p Ik zag in een ander topic een pizza gourmet voorbij komen. Dat zag er echt top uit en onze gourmet is vorig jaar gesneuveld :)

Handdoeken zijn wel een goed idee. Maar ik zou ook wel er iets tussen willen doen om indruk te maken. Hij vraagt nooit om iets en cijfert zichzelf weg. Maar ja dan is het ook lastig om te weten wat indruk zou maken. Hij denkt trouwens dat de zak alleen gevuld is met kindercadeaus :p

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Nee. Sinterklaas is een kinderfeest ;)

19. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Mijn dochter zet de schoen van papa ook want die vind witte chocolade zo lekker. Vanmorgen had papa een mandarijn en zij chocolade. Dus nu heeft ze ook maar een tekening gemaakt die papa in zijn schoen mag doen zodat hij ook chocolade krijgt :D

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Grap van de dag... ik kocht een miniatuur stoemtrooper voor in de schoen.

Nu wil mijn lief ook de schoen zetten

Morgen dus nog even darth vader halen :D

Deel Deze Pagina