Ik gaf nee gestemd, maar werd door zoon overruled. Papa en mama moesten ook (want hij had op Sinterklaas journaal gezien dat een papa spruitjes had gekregen en datwas grappig). Dus de volgende dag hadden we allebei een paprika En de kinderen een cadeautje natuurlijk.
Dochter zet alleen haar schoen. Toen ik klein was werden er ook alleen door mij en mijn broertje een schoen gezet, heel soms gebeurde het wel eens dat we in de ochtend 4 schoenen aantroffen met een briefje erbij! dat was dan extra leuk haha.
Hier ook. Zelfs op 5 december (in ons geval 4 december) brengt Sinterklaas alleen een zak met cadeautjes voor de kinderen. Mijn vriend en ik doen zelf niet aan cadeautjes.
Ja hier zet iedereen van het gezin de schoen. Toen we nog geen kinderen hadden, zette ik ook de schoenen zonder dat m'n man 't wist. Leuk toch iets halen als verrassing! Dit jaar helpt man wel mee, door omstandigheden, red ik het dit jaar niet om alle cadeautjes voor de schoen en pakjesavond te regelen. (Wel jammer want is altijd erg leuk als niemand weet wat diegene krijgt)