Ik ben weer wezen wegen met jasper hihi want ze vonden hem te magertjes de vorige week maar hij is nu 260 gram aangekomen hahahhah nu had ze niet veel meer te zeuren Nu had ze het wel over inbakeren maar verteld dat ik daar niet zo'n voorstander van was hij ligt nou eenmaal graag met de handen boven de dekens en anders je kan hij geen kant meer op.Ik zei laten we die krampjes maar ff minderen en dan zien we wel weer hij is tenslotte op zijn hoogtepunt van de krampjes Hij is namelijk nog steeds snel huilerig na elke voeding (misschien maar voeding vragen voor krampjes) Hij krijgt nu 2 voedingen de forte en de gewone omdat ie ook snel weer honger heeft hahahhah(nu al een eigen willetje ) Nu weegt ie 3720 gram groetjes bianca
of venkel thee gebruiken meis dat hielp mijnes altijd maar lekker dat tie aangekomen is genietze debbie
misschien rare vraag maar hoe moet ik die venkelthee geven?? (voor de voeding via de fles,of door de voeding heen???)
jep das genoeg en ik dee het met een theelepeltje voor zichtig in zijn mondje gieten succes gr debbie ow en voordat je de fles of borst geef
ik heb druppels gehaald die geef ik voor de fles( is venkeldruppels van de daro) was een goed idee van je