Ons manneke is nu ruim 7 mnd. Het is een geweldig leuk kereltje, alleen huilt hij de laatste tijd echt zo veel! Zodra ik hem in de box leg of in z'n stoel zet hij een stem op (meteen met een geweldig volume). Even is niet zo erg, maar ik merk wel dat het me gaat irriteren. Kom nergens aan toe, kan niet eens even rustig eten. Hij lijkt ook wel veel honger te hebben, maar krijgt toch echt het maximale, hij is al zo bol! Ik herken dit niet van mijn dochter, ze had toen wel een speentje, meneer wil ze niet.
Misschien een tandje? Mijn meisje is net weer "genezen" van het huilen: had wat verhoging steeds en heeft nu rode vlekjes op haar ruggetje....taaadaaa! Probleem ontdekt en nu is ze weer vrolijk!
Heb gisteren nog z'n bekkie gecontroleerd, geen nieuwe tanden in aantocht. Het is echt een scheetje hoor, maar na een hele dag dat huilen aan te horen wordt ik soms zo moedeloos! Hoop echt dat dit tijdelijk is.
Wat kan hij allemaal al, hij zit tegen de gaan zitten en gaan kruipen leeftijd aan, misschien is hij wat gefrustreerd, wil hij al wel maar lukt het nog niet zo. Ik zou hem eens op een kleed op de grond leggen, heeft hij wat meer ruimte om te gaan ontdekken.
Jesse is ook al een beetje zeurderig... Ik dacht dat het kwam van het drukke weekend wat we achter de rug hadden, maar misschien ligt het wel aan de leeftijd ofzo. Is het geen tijd voor een sprongetje?
Damian was een aantal dagen absoluut niet te pruimen.. bij hem waren het 4 tanden die tegelijk doorkwamen , dat verklaard een hoop. hopelijk is het daar gauw over joh..
Zat zelf ook al aan een sprongetje te denken. Het is wel vervelend, ben soms bang dat hij zich niet lekker voelt ofzo, straks loop ik te mopperen en huilt hij echt met een gegronde reden . Maar goed ga er maar vanuit dat dit met z'n ontwikkeling te maken heeft en dat dat huilerige tijdelijk is! En het kan ook wel frustratie zijn bij hem, hij wil bv kruipen, maar heeft het nog niet helemaal door, Zit al wel met z'n beentjes in de goede richting, maar laat z'n hoofd dan weer op de grond liggen, ja dan kom je niet echt vooruit. Het zal wel net zo'n driftige zijn als z'n zus, als haar iets niet lukt begint ze ook te gillen!
met 37 weken, dus 8,5 maand is er weer een sprongetje. Het zou kunnen dus dat ze daar alst van hebben. Deze sprong hebben we hier ook duidelijk gemerkt! Succes!