Meidenmoeders......

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by loetje, Nov 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Waar kopen jullie de kleding voor jullie dochters? Ik vind het nog best moeilijk om leuke (en dan ook betaalbare) meisjeskleding te vinden. Ik heb nu net weer 2 Vingino spijkerbroekjes gekocht via marktplaats en daar wil ik dus wat leuks op, maar ik heb moeite om leuke dingetjes te vinden, die dan ook nog lekker warm zijn voor deze tijd van het jaar....

2. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    wibra, zeeman, ter stal voor de goedkope kleertjes. En anders H&M en Hema...

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    H&M en V&D :D

4. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    family
    c&a
    zeeman
    wibra
    hema
    h&m
    villa happ

5. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    helemaal geen moeite mee, ongeveer dezelfde winkels als hier boven. Je moet wel even goed rondsnuffelen, maar zeker goed te doen.
    Ik krijg altijd complimentjes dat Sam zo'n leuke kleertjes aan heeft.

6. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    ik doe veel met dubbele laagjes, korte mouw over lang, vestjes, spencertjes etcetera. Slaag vaak bij Villa Happ, maar ook de Zeeman en Family hebben erg leuke dingen voor de kleintjes. Hema vnd ik over het algemeen tegenvallen boven maat 92 (gelukkig kan Nikki 92 nog aan :))

7. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Okay, bedankt meiden ;)

Op zich ga ik altijd wel naar bovengenoemde winkels, maar bijvoorbeeld bij de HEMA in Beverwijk is altijd ontzettend weinig meidenspul. Of het is al ontzettend snel weer verkocht òf ze krijgen erg weinig binnen. V&D alweer een tijdje niet geweest, daar ga ik dinsdag maar weer eens een kijkje nemen. Vroeger vond ik C&A inderdaad heel erg leuk, maar die is sinds kort helemaal verbouwt en aangepast. Sindsdien hebben ze veeeeeeeel minder kleding in de maatjes 50 t/m 86....Wel heel veel vanaf maat 92 en het duurt wat dat betreft gelukkig niet lang meer voordat ze daarin zit..

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hema heeft super leuke kleding voor meiden voor een redelijke prijs en de kwaliteit is te vergelijken met duurdere merken

verder h&m daarkan ik ook goed slagen en de winkels waar ik ook goedkoop kan slagen maar minder vaak iets koop zijn, c&a, zeeman en wibra maar vind daarvan de kwaliteit minder maar goed de prijs is weer zeer aangenaam

alicia draagt nu 86/92 en vind juist dat er vanaf maat 92 vaak veel leukere kleding is :)

merken koop ik de laatste tijd steeds minder omdat ik gewoon bij de hema net zo goed kan slagen

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hennez en v&d.

Zeeman heeft wel goedkope kleding, maar ik vind persoonlijk slechte kwaliteit hebben. Snelle slijtage, vaak ritsproblemen, etc.

Kwebbel

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,983
    0
    0
    h&m, mexx, zara, villa happ, bijenkorf is wel prijzig maar ook echt super leuk! name it.

Waar ik het meest haal van deze winkels is mexx leuk, goede kwaliteit, echt mijn smaak!
    En als je het duur vind tijdens de uitverkoop heb je echt leuke dingen en dan zijn de prijzen een beetje te vergelijken met h&m dus dan valt het wel mee.

11. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ja, Mexx is inderdaad ook helemaal mijn smaak. Evenals Esprit...Maar voor 1 setje ben je al zoveel geld kwijt :( En in de uitverkoop is het zeker goedkoper, maar ik koop meestal kleding in het begin van het seizoen en dan betaal je nog het volle pond..Kleding voor het jaar daarop kopen durf ik nooit zo goed ivm eventuele groeispurten..

12. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,983
    0
    0
    ja dat is wel zo maar voor mij is de verleiding altijd te groot en bij mij is het ook nog zo dat ik 2 dochtertjes heb dus wat de een niet meet past en nog goed dr uitziet of nauwelijks gedragen is (wat erg vaak voorkomt)dan past Luna het nog.
    Niet dat Luna geen nieuwe kleren krijg hoor haha ze krijgt evenveel nieuw als Danique maar het is wel handig!
    Wat me trouwens vaak opval dat de wintercollecties van nu veel met korte mouwtjes zijn... dus moet je er dat bijna altjd een longsleeve ofzo eronder doen dat vind ik soms wel jammer!

13. caliginous

Oct 21, 2008
    14
    0
    0
    Maastricht
    Zara, Name-it, Villa happ, Mexx, Bijenkorf, Benneton, Esprit.
    Soms H&M & Hema.

14. Esther1981

Esther1981 Actief lid

Nov 10, 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Ik koop altijd kleertjes bij H&M,V&D en C&A voor mijn dochtertje.

Eerder kocht ik ook wel kleertjes bij Zeeman en Wibra maar merktte toch wel dat ze daar erg snel uitgroeide en dat de truitjes snel klein werden.

15. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    wij halen vaak bij h&m hema en c&a en verder hier ook veel in duitsland en dan ook bij c&a en h&m en dan heb je hier nog kik
    en als ze ztraks wat groter is dan ook nog weer andere winkels.

villa hap vind ik ook super maar echt te duur aangezien ze er zo weer uit zijn. vind ik gewoon zonde geld. voor speciale gelegenheden doe ik het wel maar niet voor de dagelijkse kleren. moet dr niet aan denken dat ze met een pakje van over de 50 euro door de modder rolt tijdens voetballen oid.

16. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Kijk eens op de site van KIXX online! (en dan ook bij de outlet!)
    name it is mijn favo merk! alles betaalbaar (veel dan) en ook netjes in kwaliteit!
    Vooral de broeken, mijn oudste heeft korte benen haha en die broeken passen echt altijd!

Verder ga ik ook wel eens kijken op de lief winkel (internet) daar zitten ook mooie dingen tussen. (Vaak in de outlet)
    Zo zal ik het niet snel kopen want de truien zijn echt wel prijzig.

Succes ermee! (hopelijk vindt je er wat tussen)

17. Nicole1

Nicole1 Actief lid

Mar 19, 2008
    133
    0
    0
    Ik heb altijd veel kleertjes van name-it en villa happ. Ook is bakkaboe een leuk merk. Groetjes

Share This Page