Sinterklaas

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door mamamadelon, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nog niet over nagedacht eigenlijk.. Maar volgens mij zijn ze bij ons 's middags vrij. Als ik het mij goed herinner.. Dus dan is 5 december ondanks de maandag wel een optie denk ik.
    En dat in bad gaan vind ik wel een heel goed idee :)
    Is ze vast klaar voor bed ook. Alhoewel we tot nu toe altijd al einde van de middag begonnen omdat ze gewoon niet zolang wakker blijft :)
    Vorig jaar lag ze zelfs halverwege al op bed :)
    Wel al haar kadootjes uitgepakt maar wij zijn met opa en oma daarna nog wel even doorgegaan :)

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Zondag 4 december 's middags bij mijn vriendin om Sint te vieren. Ze huurt Sint en de Pieten in, leuk voor de kids.

Omdat mn zoon's oudere neefjes niet meer in Sint geloven wordt het niet meer gevierd, jammer hoor.

Op maandag 5 dec wordt eenmalig continuerooster op school vanwege Sinterklaas.
    Daarna is het hiermee klaar voor mn zoon want hij vond Sint vorig jaar niets aan...maar nu?? Eerst zien dan zie ik 't wel verder....
    Alleen moet ik nog opzoeken wanneer de Sint optocht in mijn stadje komt.....

3. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    6 dec heeft de school van sam een studie dag. Super dus.
    Verder nog geen idee hoe we het willen doen.

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    5 dec heeft de school eenmalig continuerooster.

En op 30 nov is er Sintfeest op mn werk, speciaal voor kids.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Gewoon, maandagavond.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier komen de opa's en oma's vanuit het zuiden van het land, dus maandag wordt 'm niet. We vieren het zondag. De Sint en 2 pieten komen om 16 uur langs.
    Leuk!!

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    we vieren bij mijn vriendin die Sint geregeld heeft om 16.45 uur of zo dat ie komt :)

Deel Deze Pagina