Nog niet over nagedacht eigenlijk.. Maar volgens mij zijn ze bij ons 's middags vrij. Als ik het mij goed herinner.. Dus dan is 5 december ondanks de maandag wel een optie denk ik. En dat in bad gaan vind ik wel een heel goed idee Is ze vast klaar voor bed ook. Alhoewel we tot nu toe altijd al einde van de middag begonnen omdat ze gewoon niet zolang wakker blijft Vorig jaar lag ze zelfs halverwege al op bed Wel al haar kadootjes uitgepakt maar wij zijn met opa en oma daarna nog wel even doorgegaan
Zondag 4 december 's middags bij mijn vriendin om Sint te vieren. Ze huurt Sint en de Pieten in, leuk voor de kids. Omdat mn zoon's oudere neefjes niet meer in Sint geloven wordt het niet meer gevierd, jammer hoor. Op maandag 5 dec wordt eenmalig continuerooster op school vanwege Sinterklaas. Daarna is het hiermee klaar voor mn zoon want hij vond Sint vorig jaar niets aan...maar nu?? Eerst zien dan zie ik 't wel verder.... Alleen moet ik nog opzoeken wanneer de Sint optocht in mijn stadje komt.....
6 dec heeft de school van sam een studie dag. Super dus. Verder nog geen idee hoe we het willen doen.
5 dec heeft de school eenmalig continuerooster. En op 30 nov is er Sintfeest op mn werk, speciaal voor kids.
Hier komen de opa's en oma's vanuit het zuiden van het land, dus maandag wordt 'm niet. We vieren het zondag. De Sint en 2 pieten komen om 16 uur langs. Leuk!!