Een GROOT menu. Big tasty, Chicken temtation, wraps, milkshake COCOS. En kan er nog wel wat opnoemen hoor haha! Ik kan me bij de Mac helemaal ziek eten!!! Oh, wat vind ik DAT toch lekker!!!
ik bestel ook altijd een happy meal, vind ik genoeg. Ongeveer 1 keer in het jaar een big mac omdat ik daar dan echt zin in heb. We eten bijna nooit mac vind het te duur.
2 happy meals (1 voor mijn zoon en 1 voor mij) en een big mac voor mij (en soms ook die garnalen) en voor mijn zoon en mij ook een aardbei milkshake. En dat barst ik bijna maar probeer soms toch ook een mac flurry erin te krijgen. Oh oh oh, is toch zooooooooooo lekker Oh ja, en mijn man een big tasty menu met milkshake en garnalen. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Meestal een Happy Meal met een kleine cola en 2 frietsaus, soms een extra cheeseburger als ik meer trek heb. Of een McKroket. Ik vind al die andere burgers ook wel lekker maar die krijg ik meestal niet op. Ik heb trek gekregen in McDonalds haha...
meestal een medium big mac menu of die 1955 is ook wel erg lekker. Met water of soms cola en 2 frietsaus jammie!!!!
Oh én een McFlurry idd! Zit ik eigenlijk al vol maar moet en zal die McFlurry hebben omdat ze zo lekker zijn...
ik vind de sundea ijsjes lekkerder haha met warme karamel en nootjes maarja als ik dat na me menu eet dan zit ik propvol haha
Ja joh breng me even op een idee haha (nee aardappels staan op ) Maar meestal bestel ik iets van kip want bij onze mc donalds mag dat alleen nog maar op bestelling gemaakt worden en niet in het voren.. Dus lekket warm En de andere burgers kunnen er al wel 10 min liggen.. Want toen ik er werkte paar jaar terug mochten ze het 10 min laten liggen voordat het weg moest.. Maar ik vind kip ook lekkerder
Normaal altijd een Big tasty menu met 2 fritesaus en cola Maar de big tasty hebben ze er uit gehaald Dus nu of een Mc Chicken of een nugget en soms een bijzondere (nieuwe) burger menu met 2 fritesaus en cola
Een groot mac chicken plain menu, losse hamburger (de euroknaller burger ) 2x frietsaus en fanta! en vriend neemt elke keer wat anders, die vind alles lekker
daar hadden bij het laatst nog over! dat zou een gat in de markt zijn in ieder geval voor ons op de dagen dat ik geen zin heb in koken en vriend niks wil halen. nu bestellen we dan pizza maar dan zou het zeker mac worden
Big mac en friet met extra frietsaus. Voor Emma een happy meal Mijn man besteld verschillende dingen. Net waar hij zin in heeft dan. Oo krijg er nu zoveel zin in.
Misschien zelf opstarten? Zelf met je auto langs de mc drive voor mensen en uiteraard hoge bezorgkosten in rekening brengen!! haha ... Ik had zo bij je besteld!!
Ja idd! Heb het ook al zo vaak gedacht... Zo van, zou ipv een pizza weleens bij de Mac willen bestellen! Zou volgens mij écht wel gaan werken.